مصاف قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ در بوشهر/ شهریار به دنبال نخستین برد

تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان بحران‌زاده فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی این هفته در بوشهر به مصاف هم می روند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از هفته ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور این هفته تیم پارس جنوبی تیم قهرمان و  شهریار ساری تیم نایب قهرمان و البته بحران‌زاده حال حاضر لیگ به میزبانی بوشهر به دیدار هم می‌روند.

این بازی روز شنبه بیست‌وششم خرداد ماه از ساعت ۱۷ به میزبانی باشگاه پارس جنوبی بوشهر برگزار می‌شود که شهریار ساری نایب قهرمان به دنبال نخستین برد لیگ است.

این دیدار در حالی در بوشهر برگزار می‌شود که محمد مرادی بازیکن ساروی و آقای گل فصل گذشته شهریار ساری با عقد قرارداد برای تیم پارس جنوبی بوشهر بازی می‌کند و سیدپیمان حسینی دروازبان ملی پوش و یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان که در تیم شهریار ساری بازی می‌کند به‌دلیل مشکلات مالی در تمرینات تیم شرکت تیم نمی‌کند.

در جدول رده‌بندی تیم پارس جنوبی بوشهر قهرمان فصل گذشته با چهار برد و یک شکست در  رده دوم جای دارد اما شهریار ساری نایب قهرمان فصل گذشته از پنج بازی خود با پنج شکست و حتی کسب یک امتیاز در بین دوازده تیم در انتهای جدول دوازدهم است.

گفتنی است، به دلیل مشکلات مالی و بحرانی تیم شهریار ساری امروز جلسه‌ای با حضور حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، غلامرضا بهروان رئیس هیأت فوتبال استان، حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با سیداحمد صالحی مدیرعامل و افشین امیدی سرمربی شهریار ساری در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد که در این جلسه برای بررسی وضعیت و  رفع هر چه سریع‌تر مشکلات این تیم تاکید شد.