تیراندازی با کمان پرخرج است/برای تأمین تجهیزات این رشته با مشکل مواجهیم

نایب رئیس هیأت تیرانداری با کمان مازندران گفت: تیراندازی با کمان رشته پرخرجی است و در رابطه با تأمین تیر، کمان و دیگر تجهیزات مثل بسیاری از استان‌ها با مشکل مواجهیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،خدیجه غزانی در حاشیه دومین دوره مسابقات جام رمضان مازندران در محمودآباد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان، با بیان اینکه این دومین سالی است که میزبانی این مسابقات را به‌عهده می‌گیریم، اظهار کرد: امسال شاهد تعداد شرکت‌کنندگان بیشتری از دیگر استان‌ها، حضور پرشمار کمانداران باتجربه و صاحب‌سبک و همچنین داوران مجرب و حرفه‌ای هستیم که سطح مسابقات را بالا برده‌اند.

وی از رئیس هیأت تیراندازی محمودآباد به‌دلیل قبول زحمت میزبانی تشکر کرد و ادامه داد: هیأت‌های تیراندازی با کمان در شهرهای مختلف مازندران به مراتب فعال‌تر از دیگر استان‌های کشور مشغول خدمت‌رسانی هستند و در این نقش حسین فرهادی رئیس هیأت تیراندازی با کمان مازندران پررنگ است.

نایب رئیس هیأت تیرانداری با کمان مازندران در پایان گفت: تیراندازی با کمان رشته پرخرجی است و در رابطه با تأمین تیر، کمان و دیگر تجهیزات مثل بسیاری از استان‌ها با مشکل مواجهیم؛ تمام تلاش‌مان این است که شرایط را برای ورزشکاران فراهم آوریم.