نشست مدیرکل ورزش با امیدهای تکواندویی در مسابقات جاکارتا، جهانی و المپیک جوانان ۲۰۱۸

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان در نشست صمیمی با تکواندوکاران امید به بازی های آسیایی، رقابتهای المپیک جوانان و نوجوانان و پومسه قهرمانی جهان حضور یافت

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نشست صمیمی جامعه تکواندو با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل برگزار گردید.مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حسین بریمانی در سمت سرپرستی هیات تکواندو استان گفت: تکواندو مازندران از هیات های موفق استان است و عملکرد و درخشش این هیات در سطح کشور بی نظیر می باشد.

حسین زادگان هیات تکواندو مازندران را یکی از هیات های مدال آور و موفق در بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی عنوان کرد و افزود: هیات تکواندو با برنامه ریزی مطلوب مسیر توسعه را در پیش گرفت و ما نیز در قبال افتخارآفرینی ورزشکاران، وظیفه ای جز خدمت و حمایت به ورزش استان بویژه تکواندو نداریم.
در ادامه کسری منوچهری معاون توسعه امور ورزشی با اشاره به فرصت اندک تا بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی اذعان داشت: شما قهرمانان ورزش با افتخارآفرینی تان نام مازندران را در جهان و آسیا پرآوازه می کنید.
همچنین مریم فرج پور معاون امور بانوان نیز از دلاوری شیرزنان تکواندو در مسابقات مختلف بین المللی اشاره نمود و گفت: ستاد بازی های آسیای جاکارتا با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان شکل گرفت و جلسات مختلف به منظور شناسایی و پشتیبانی ورزشکاران بطور منظم تا برگزاری این بازیها ادامه دارد.
حسین بریمانی سرپرست هیات تکواندو مازندران از افتخارات و درخشش تکواندوکاران در مسابقات اخیر آسیایی ویتنام اشاره نمود و تصریح کرد: تکواندوکاران مازندرانی در معیت تیم ملی همیشه ثابت کردند، بهترینند و از افتخارآفرینی تکواندو مازندران در بازی های آسیایی اندونزی خوش بین هستم.
همچنین در پایان قهرمانان تکواندو، مربیان و روسای برخی از هیات های شهرستان جهت پیشبرد اهداف تکواندو استان نکته نظراتی ارائه دادند