دست نشان: از یکی دو بچه رشت که شیطنت کردند گلایه دارم/تا تکلیف کریمی روشن نشود در تمرینات شرکت نمی کنم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت:از یکی دو نفر از دوستانم که بچه رشت هستندگلایه دارم آنها در این چند روز کمی شیطنت کردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نادر دست نشان در گفت‌ؤگویی در خصوص اتفاقاتی که در جریان امروز تیم فوتبال سپیدرود رشت رخ داد گفت در اواخر تمرین امروز تعدادی از تماشاگران اقدام به اعتراض کرده و نزد من آمدند و برای دقایقی با من صحبت کردند
وی افزود:  تماشاگران معتقد بودند جواد تن زاده آنها دروغ گفته و  آنها از من خواستند که خودم را کنار بکشم زیرا قرار است علی کریمی از روز شنبه در تمرینات شرکت کند.
دست نشان تاکید کرد: من به تماشاگران گفتم که امروز در تمرین اصلا لباس عوض نکردم و فقط یک تست‌گیری معمولی بود ولی به آنها حق می‌دهم چون آنها سرمایه‌های این باشگاه هستند از آنجا که از من خواهش کردند مقابلشان قرار نگیرم من هم به آنها احترام گذاشته و اعلام کردم تا زمانی که تکلیف کادر فنی گذشته مشخص نشود در تمرینات شرکت نمی‌کنم.
وی تاکید کرد: من به مردم گفتم احترام شما زمانی که تکلیف علی کریمی مشخص نشود در تمرینات شرکت نمی‌کنم اتفاقاً آنها به خاطر این صحبت من تشکر کردند و البته این را هم بگویم که من در کنار مردم رشت و هواداران سپیدرود هستم.
دست نشان ادامه داد: جواد تن زاده در این مدت تلاش خود را انجام داده ولی اختلافاتی بین او و برخی از لیدرها وجود دارد که باید حل شود. امروز هم شعارهایی توسط تماشاگران علیه جواد تن زاده سر داده شد و اتفاقاً علی کریمی را هم مورد تشویق قرار دادند من عادت به دروغگویی ندارم و دوست دارم تکلیف علی کریمی روشن شود.
وی تاکید کرد: منتظر روشن شدن تکلیف علی کریمی هستم چون معتقدم یکی از افتخارات فوتبال این مملکت است و مطمئناً برای این تیم در فصل گذشته زحمات زیادی کشیده است کریمی مربی آینده داری است و من هم به احترام حرف مردم امروز اعلام کردم تا زمانی که تکلیف روشن شود در تمرینات شرکت نخواهند کرد.
وی ادامه داد: البته مسئولان باشگاه معتقد هستند علی کریمی مربی این تیم است نه سرمربی ولی در هر صورت در هر صورت احترام او به عنوان یکی از مفاخر فوتبال ایران برای من واجب است و به همین دلیل تاکید می کنم تا زمانی که تکلیف روشن نشود در تمرینات شرکت نخواهم کرد.

دست نشان در پاسخ به این سوال که آیا تن زاده با وی تماس گرفته یا خبر گفت: تن زاده با من تماس گرفت و خواست تا تمرینات را ادامه بدهم ولی به او گفتم تا زمانی که تکلیف روشن نشود از ادامه فعالیت معذور هستم. نکته ای که در اینجا وجود داد این است که تن زاده در نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان گیلان اعلام کرده که گر کسی تمایل دارد این تیم را بگیرد او آمادگی کامل برای واگذاری دارد چون او نمی تواند مثل بقیه ۲۰ میلیارد برای این باشگاه هزینه کند.

وی تاکید کرد: من به عنوان یک شمالی نگران سپیدرود هستم و بالاخره به این تیم عرق دارم اما باید به خواسته مردم که دیشب و امروز با من صحبت کردند احرام بگذارم.

دست نشان در خصوص اینکه ظاهرا اتفاقات امسال در سپیدرود نگران کننده است و سرنوشت وی مثل سرنوشت فصل گشته اش در ملوان تشبیه شده است گفت: به هر حال این تیم لیگ برتری است و از طرفی علی کریمی با این تیم قرارداد داد و بازخورد اتفاقات چند برابر است. البته من از یکی دو نفر از دوستانم گلایه دارم چون آنها رابطه خوبی با من هم دارند و بچه رشت هم محسوب می شوند اما در این چند روز کمی شیطنت کردند.

وی تاکید کرد:وقتی با مردم حرف زدم متوجه شدم چند نفر اطلاعات غلطی به آنها داده اند. تماشاگران سپیدرود معتقد بودند که اسپانسر آماده است و فقط کافی است تن زاده کنار بکشد ولی اینگونه که آنها فکرمی کنند نیست.همانطور که گفتم خود تن زاده به اداره کل نامه زده تا تیم را واگذار کند ولی در این بین شیطنت هایی هم صورت گرفته است.به هر حال من یا اینجا می مانم یا می روم د تیم دیگری کار می کنم ولی چیزی که مهم است این است که سپیدرود به آرامش برسد.

هیچ پیشنهادی از بادران به من نرسیده است/پیشنهاد داشته باشم با مسئولان سپیدرود صحبت می‌کنم

نادر دست نشان در گفت‌و‌گویی، در خصوص شایعه پیشنهاد باشگاه بادران به این مربی گفت: حقیقتا هیچ پیشنهادی از باشگاه بادران به من نشده است، یکی دو ماه پیش شنیدم در فهرست این باشگاه هستم اما هیچ صحبتی در این زمینه با من نشده است.

وی در خصوص اینکه از روز گذشته تا امروز آیا اتفاقی در مورد سپیدرود افتاده یا خیر گفت: بعد از اتفاقات روز گذشته و صحبتی که با هواداران کردم هنوز خبر خاصی نشده است.امروز صبح تماسی با یکی از دوستان داشتم که گفتند آقای تن زاده مشغول رتق و فتق امور است تا تسویه حساب‌ها را انجام بدهد.

دست نشان در خصوص اینکه اگر پیشنهاد جدیدی به دستش رسید چه تصمیمی می‌گیرد گفت: فعلا پیشنهادی نیامده و فقط چند تیم قبل از آمدنم به سپیدرود با من مذاکراتی انجام داده بودند، من قرارداد داخلی با باشگاه سپیدرود امضا کردم ولی ثبت نشده است. باید ببینیم  در آینده تکلیف چه می‌شود، اگر پیشنهاد برسد با مسئولان سپیدرود صحبت می‌کنم.