شاگردان بهزاد محمودی برابر سازمان عمران شهرداری در ساری زانو زدند

سازمان عمران به دنبال برتری مقابل خط لوله و سازمان آتش نشانی اینبار یکی از تیم های موفق ادارات مازندران را با سرمربیگری بهزاد محمودی شکست داد و امشب برای تصاحب عنوان قهرمانی تیم مقتدر شرکت گاز را پیش رو دارد و به اعتقاد کارشناسان سازمان عمران مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی این مسابقات است .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در ادامه مسابقات قهرمانی والیبال ادارات مرکز مازندران، تیم مقتدر سازمان عمران شهرداری و اداره برق به مصاف هم رفتند که در این دیدار شاگردان بهزاد محمودی سرمربی لیگ برتری در مصاف با آسمان خراشان بی ادعای سازمان عمران حرفی برای گفتن نداشتند و براحتی در دو گیم متوالی بازی را به حریف خود واگذار کردند.

این دیدار که نوعی ظهور ظرفیت های واقعی و فنی پرسنل زحمتکش سازمان عمران در والیبال در مصاف با یاران بهزاد محمودی که خود چند سال با هم هماهنگ بوده و هستند را نشان می داد ثابت کرد که خوش قامتان سازمان عمران می توانند با اتکا بر روی نیروهای خودی و کمترین هزینه و امکانات در مسابقات خوش بدرخشند.

گفتنی است سازمان عمران به دنبال برتری مقابل خط لوله و سازمان آتش نشانی اینبار یکی از تیم های موفق ادارات مازندران را با سرمربیگری بهزاد محمودی شکست داد و امشب برای تصاحب عنوان قهرمانی تیم مقتدر شرکت گاز را پیش رو دارد و به اعتقاد کارشناسان سازمان عمران مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی این مسابقات است .

برای تیم سازمان عمران سید حمید هاشمی – مجتبی ایزدی- علی نوخندانی – امید عرب – ابوطالب قربانی- جابر هدایتی- مسعود خالپور- حبیب پورحسن- رامین خلیلی – میکائیل اکبری – محمد غلامی و امین اصغری اسفندانی به سرپرستی و مربیگری رضافرزانه کناری ابراهیم حسن زاده و عباس حبیبی به مصاف حریف رفتند.