برای دفاع از حق باشگاه و هواداران نساجی کوتاه نمی‌آییم/ دفاع از اعتبار فوتبال مازندران در لیگ برتر

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: به دلیل دفاع از حقوق هواداران پرشور و بی‌شمار نساجی و زحماتی که مسؤولان باشگاه و بازیکنانم کشیده‌اند هرگونه شیطنت را از طریق مراجع قانونی پیگیری کرده و کوتاه هم نمی‌آییم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بعد از گذشت نزدیک به دو دهه از غیبت نمایندگان مازندرانی در لیگ‌برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال نساجی مازندران رویای ۲۴ ساله مردم شهر خسته قائم‌شهر را به واقعیت رساند و با صعود به لیگ‌برتر، آن‌هم با ارائه یک فوتبال پاک و جوانمردانه دل هزاران هوادار خود را شاد کرد.

ولی تیم و رقیب همسایه، این پیروزی و صعود را برنتافت و خود را مدعی صعود به لیگ‌برتر برشمرد و با ارائه مستنداتی که هنوز تأیید نشده و در دست بررسی کمیته اخلاق قرار دارد، سعی دارد نتیجه را به سود تیم خود عوض کند و عده‌ای از رسانه‌های نه چندان معتبر هم به این موضوع دامن زده و اذهان عمومی را با انتشار شایعاتی مشوش کردند و همین امر عکس‌العمل فرهاد صنیعی‌فر، مالک باشگاه نساجی مازندران را در بر داشت.

وی با بیان اینکه به احترام روح پاک فوتبال مازندران، جلوگیری از ایجاد تنش و درگیری بین دو شهر و به توصیه فدراسیون در مقابل بی‌احترامی و تهمت‌ها حرف نزده و سکوت کردیم، اظهار کرد: سیاست باشگاه ما احترام به همه افراد است ولی از امروز هر رسانه نوشتاری و دیداری اقدام به نشر اکاذیب کند و بدون سند و مدرک خاص مردم قائم‌شهر و مازندران را بی‌آزارند و صعود شرفتمندانه و مقتدرانه نساجی را زیر سؤال ببرند را تحت پیگرد قانونی قرار می‌دهیم.

صنیعی‌فر افزود: برای رسانه‌ها احترام زیادی قائل هستم و معتقدم آنها نقش مهمی در صعود تیم محبوب مازندران به لیگ‌برتر داشتند و طرف صحبتم با افرادی است که بعد از گذشت یک‌ماه ، با غرض‌ورزی می‌خواهند این صعود را لوث کنند.

مالک باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: به دلیل دفاع از حقوق هواداران پرشور و بی‌شمار نساجی و زحماتی که مسؤولان باشگاه و بازیکنانم کشیده‌اند هرگونه شیطنت را از طریق مراجع قانونی پیگیری کرده و کوتاه هم نمی‌آییم.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی کارها را بدون هیاهو در فصل نقل و انتقالات انجام می‌دهیم، گفت: به همه هواداران تیم نساجی اطمینان خاطر می‌دهم که جانانه در لیگ‌برتر ظاهر می‌شویم تا از اعتبار فوتبال مازندران دفاع کنیم.