اوج هیجان مسابقات فوتسال جام رمضان بخش رودپی جنوبی با حضور بازیکنان مطرح

مسابقات فوتسال جام رمضان بخش رودپی جنوبی شهرستان ساری گرامیداشت حماسه آزادسازی فتح خرمشهر در روستای اوجامحله ساری در حال برگزاری است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،یاسر ابراهیمی مسئول برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان بخش رودپی جنوبی در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان بخش رودپی جنوبی شهرستان ساری به مناسبت گرامیداشت حماسه آزادسازی فتح خرمشهر در روستای اوجامحله ساری در حال برگزاری می باشد.

وی ادامه داد : این مسابقات به میزبانی شورای ورزشی اوجامحله و باشگاه فوتسال کیمیا ساری در سالن ورزشی امام رضا (ع) در حال انجام است.

ابراهیمی همچنین از استقبال خوب جوانان از این مسابقات گفت و افزود : این مسابقات با حضور ۲۰ تیم برگزار شد که تیم ها در ۴ گروه ۵ تیمی به صورت گروهی با هم به رقابت می پردازند.

این مسئول از امنیت بالای این مسابقات سخن گفت و اظهار کرد : برقراری نظم و امنیت مسابقات برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بود و بر همین اساس این مسابقات با حضور پزشکیار و نیروهای امنیتی و همچنین داورهای باتجربه زیر نظرکمیته انضباطی در حال برگزاری است.

ابراهیمی همچنین در پایان حضور بازیکنان مطرح در این مسابقات را دلیل بالا بودن سطح کیفی مسابقات دانست و بیان کرد :حضور برخی از بازیکنان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی که در لیگ های حرفه ای فعالیت دارند، در این مسابقات سطح کیفی این مسابقات را بالا برده است و بر جذابیت مسابقات افزوده است.

قابل ذکر است؛ بخش عظیمی از میزبانی این مسابقات بر دوش باشگاه فوتسال کیمیا ساری است که در عرصه سازندگی نوجوانان و جوانان ساروی سهم بسزایی دارد که در زیر تصویر منتخب از بازیکنان پرورش داده شده توسط این باشگاه را به همراه تصاویری از برگزاری این مسابقات در سالن امام رضا (ع) اوجامحله مشاهده می فرمائید.