مردم نکا خواستار حمایت همه جانبه مسئولین/ استعدادهایی که در انتظار ظهور هستند!

فوتبال نکا استعداد های زیادی دارد که تنها با حمایت مسئولین شهری شکفته خواهند شد . باید صبر کرد و دید آیا مسئولین تمام فوتبالی شهر نکا برای این شهر چه اقدامی خواهند کرد !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فوتبال در شرق استان چند سالی است که حال و روز خوشی ندارد.سکوت خاصی فوتبال شرقی های پراستعداد را در برگرفته و کسی نیست که این سکوت را بشکند. این دیار پر استعداد هر ساله استعداد های درخشانی را به فوتبال استان و حتی کشور معرفی می کند اما دریغ از یک تیم !

بهشهر و نکا زمانی نچندان دور یکی از قطب های اصلی فوتبال مازندران بودند و اما اکنون از غافله ی این کارزار بزرگ عقب مانده اند. چند صباحی در لابه لای هیاهوی فوتبال این شهر ها هم گریزی به تیمداری زدند اما خیلی زود رنگ سکوت دوباره بر فوتبال شرق حکم فرما شد.فوتبال در رگ و خون اهالی این دیار است و حتی در دوره بی تیمی و سکوت هم پُر از استعدادن.استعداد هایی همچون رحمتی ها، امیدابراهیمی ها، نیک پور ها و خیلی استعداد های دیگری که از این دیار ظهور کرده اند .

اما اگر بخواهیم در این سال به شرق استان نگاهی بیاندازیم، فوتبالی ترین زمان ممکن، امسال برای نکایی ها رقم خورده است. تمامی مسئولین سیاسی و ورزشی این شهر فوتبالی هستند و شاید بهترین فرصت برای زنده کردن فوتبال رو به سکوت این شهر و حتی شرق استان باشد.

از رئیس اداره ورزش گرفته تا شهردار و فرماندار و سایر مسئولین همه سبقه ای در ورزش فوتبال داشته و علاقمند شدید به این رشته ورزشی هستند. بهترین فرصت برای زنده شدن فوتبال در شهر نکا همین سال است.حضور کارخانجات بزرگ در این شهر و همچنین حضور عاشقانی چون صدرالدین بامتی طوسی و دیگر سرمایه گذاران فرصتی است مناسب جهت احیای فوتبال در شرق مازندران.

احمدی شهردار، محمدی رئیس شورای شهر، فرماندار و تمامی اعضای شورای شهر به همراه رضایی رییس اداره ورزش و جوانان در کنار شهمیری رییس هیت فوتبال شهرستان نکا و همچنین دلسوزان دیگری چون سلیمانی رییس اداره کار از جمله افراد فوتبالی حال حاضر شهر نکا هستند که می توانند به زنده شدن فوتبال در این شهر کمک کنند.اما در کنار تمامی این اسامی نباید از نام دکتر شاعری نماینده مردم شرق مازندران گذشت که بدون شک یک حامی تمام عیار برای ورزش شرق است. با حضور این همه فوتبالی، مردم شهر نکا امسال بیش از بیش به زنده شدن مجدد فوتبال در این شهر دل بسته اند. نباید فراموش کرد که نکا علی رغم داشتن مسئولین ورزشی یک حامی تمام عیار دیگر هم دارد که آن کسی نیست جز صدرالدین بامتی! جوانان با استعدادی که در یکی دو سال اخیر از فوتبال نکا به تیم های مطرح استان معرفی شده اند حاصل تلاش و زحمات دلسوزانه این مرد دوست داشتنی بوده است.

رضا حقگو یکی از مربیان با تجربه فوتبال نکا که سابقه حضور در صدرانکا، دریای آبی زاغمرز، سورنا اسرم، شهدای ماکران، شهدای بابلسر، سد نکا، شهدای و صنعت ساری را دارد در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت:فوتبال شرق استان و مخصوصا شهر نکا استعداد های نهفته زیادی دارد که منتظر فرصتی هستند تا ظهور کنند.

وی ادامه داد : بازیکنان و استعدادهای زیادی را در سطح استان و حتی کشور در لیگ های مختلف داریم ، اما متاسفانه به استعدادهای شهر نکا توجه ای نمی شود .

حقگو عدم حضور حتی یک تیم در شهر نکا را عامل اصلی فرار استعداد ها دانست و افزود : اگر یک تیم در نکا داشته باشیم و مسئولین ورزشی و سیاسی شهر پای کار بیایند مطمئن باشید استعداد های بیشتری در این شهر نمایان خواهند شد و در سطح کشور حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

این مربی در خصوص شایعات اخیر تیمداری مجدد صدرای نکا در سطح فوتبال کشور گفت : تمامی فوتبالی های شهر نکا هم قسم شده اند که باری دیگر فوتبال را در این شهر زنده کنند و طبق معمول فقط آقای بامتی به داد این فوتبال می رسد.

وی ادامه داد : صدرای بامتی با هدف خیر و معرفی جوانان منطقه و با اهدف اینکه روزی نکا را در سطح اول فوتبال کشور ببیند از فوتبال شهر حمایت می کند که باید مسئولین سیاسی و ورزشی شهر نکا به کمک این عزیز بیایند تا فوتبال شهر نکا دوباره زنده شود.

این مربی با سابقه نکایی حضور مسئولین فوتبالی در شهر نکا را غنیمتی دانست و بیان داشت: خداروشکر امسال تمامی مسئولین شهری ما فوتبالی هستند و این برگ برنده ما در این سال است به این امید که با حضور عزیزانی مثل آقای احمدی شهردار نکا، محمدی رئیس شورای شهر، آقای فرماندار و همچنین آقای رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان و آقای شهمیری رئیس هیات فوتبال پای کار بیایند و کوچکترین خواسته مردم شهر نکا که احیای فوتبال این شهر است را برآورده کنند.

حقگو با اعلام این موضوع که نمیگذارند رئیس اداره ورزش و جوانان شهر نکا کارش را بدرستی انجام داد، اظهار کرد :آقای مجتبی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهر نکا مدیر جوان اما کاربلدی است ولی انگار دست هایی وجود دارد که نمیگذارند کار به خوبی پیش برود .

وی همچنین از نابودی زمین چمن مصنوعی شهر نکا گلایه کرد و اظهار داشت : زمین چمن شهر نکا زیر نظر هیات فوتبال است ولی این زمین حال و روز خوشی ندارد.زمین فوتبال شهر نکا رو به نابودی است و کسی نمی تواند آنجا راحت کارهایش را انجام دهد.من خودم مدرسه فوتبال دارم و سایر همکارانم هم همینطور ،همه ما پشت درهای بسته تمرین می دهیم و زمین نداریم که خانواده ها بیایند و تمرین بچه هایشان را ببینند.متاسفانه به دلیل کمبود امکانات استعداد های ما دیده نمی شوند.

امید بامتی فرزند صدرالدین بامتی که یکی از استعدادهای نکایی است که با سن کم لژیونر شده بود و هم اکنون برای گذراندن خدمت مقدس سربازی در تیم لیگ برتری تراکتور سازی تبریز توپ میزند. این بازیکن با استعداد نکایی که چندین سال پیش با سن کم در لیگ دسته سوم فوتبال کشور با گلزنی در این رقابت ها مطرح شده بود در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت : در سوئد در تعداد بازی هایی که برای تیم بازی کردم موفق شدم هشت گل به ثمر برسانم و یکی از تاثیرگذار ترین بازیکنان تیمم بودم .

وی خواستار حمایت مسئولین از استعدادهای نکایی شد و گفت : نکا شهر با استعدادی است ولی نیازمند حمایت است. تمامی مسئولین سیاسی و ورزشی شهر باید دست به دست هم دهند تا جوانان این شهر بتوانند استعدادهای خودشان در شهرشان بروز دهند.

بامتی ادامه داد : بازیکنان زیادی در شهر نکا داریم که در سطح مختلف کشور و استان مشغول به فعالیت هستند و ستاره های تیم هایشان در شهرهای مختلف هستند اما چون در نکا تیمی نداریم و فوتبال شهر ما حالت سکونی گرفته این بازیکنان مجبور به ترک نکا می شوند.

این بازیکن جوان نکایی در بخشی از صحبت هایش صعود نساجی به لیگ برتر را عامل موفقیت فوتبال مازندران در کشور دانست و افزود : یقینا حضور یک تیم از مازندران در لیگ برتر و سطح اول فوتبال کشور باعث پیشرفت هرچه بهتر فوتبال مازندران خواهد بود و انگیزه های جوانان مازندرانی را بیشتر خواهد کرد.شهر نکا هم این پتانسیل را دارد که در صورت حمایت تمامی مسئولین در سطح کشور حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

طبق شنیده ها مسئولین ورزشی و سیاسی شهر نکا این روز ها به دنبال احیای فوتبال در شهر نکا هستند تا باری دیگر شور و شوق را به این شهر بازگردانند.اما نباید از مشکلات زیرساختی این شهر غافل شد . چمن مصنوعی شهر نکا به نابودی کامل رسیده و وقت آن رسیده مسئولین ورزشی شهر نکا برای جلوگیری از نابودی بیش از حد آن دست بکار شوند و دستی به سر و روی تنها زمین استاندارد این شهر بکشند.فوتبال نکا استعداد های زیادی دارد که تنها با حمایت مسئولین شهری شکفته خواهند شد . باید صبر کرد و دید آیا مسئولین تمام فوتبالی شهر نکا برای این شهر چه اقدامی خواهند کرد !

 

 

مدرسه فوتبال عقاب نکا یکی از مدارس فعال این شهر با کادر مربیگری رضا حقگو و (علی اکبر محمدی – مرتضی عرب – ابوالحسن محمدی – هادی جعفری – سجاد ساداتی – وحید رضایی )