مرادی : انگار ما تو جام محلات به فینال رسیدیم /مسئولین می ترسند به ما سر بزنند !!؟

ابراهیم مرادی سرمربی تیم فوتبال شهید مولائی قراخیل قائمشهر قبل از عزیمت به سیرجان و بازی فینال پلی آف لیگ دسته سوم فوتبال کشور در گفتگویی با خبرنگار ما با گلایه های فراوان به سوالت خبرنگار ما پاسخ داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ابراهیم مرادی سرمربی تیم فوتبال شهید مولائی قراخیل قائمشهر قبل از عزیمت به سیرجان و بازی فینال پلی آف لیگ دسته سوم فوتبال کشور در گفتگویی با خبرنگار ما با گلایه های فراوان به سوالت خبرنگار ما پاسخ داد.

 

سلام آقای مرادی بعد از صعود به فینال شرایط تیم را چطور است آیا ریکاوری و آماده سازی خوبی داشتید ؟

سلام خدمت شما بله تقریبا توانستیم بچه هارا به سطح مطلوبی برسانیم ولی بیشتر تمرکزم بیرون زمین و فراهم کردن شرایط سفر به سیرجان بوده است .

یعنی چی؟

از اونجایی که ما سرپرست نداریم و کسی پیگیر نیست و خیلی کارها رو زمین مانده و مجبورم خودم پیگیر بشوم. این هفته فقط کارمون شده نامه زدن به تربیت بدنی هیئت فوتبال استان و قائمشهر برای تهیه زمین و کمک گرفتند که فعلا هیچ نتیجه ای نداده در حالی که قرار بریم زیر نور بازی کنیم ولی یه جلسه هم نتونستیم زیر نور کار کنیم کلا برای کسی مهم نیست .

یعنی طول هفته هیچ کسی یا مسئولی بهتون سر نزده؟

نه انگار ما تو جام محلات به فینال رسیدیم تنها مسئولی که تماس گرفت و کمک مالی کرد آقای درویشی رئیس هیئت فوتبال بوده یک هفته داریم تمرین می کنیم فردا صبح حرکت داریم برای سیرجان هیچ مسئول محلی و شهری به خودش این جراتو نداده یه جعبه شیرینی بگیره و سر تمرین بیاد ترسیدن خرج سفرمونو ازشون بگیریم واقعا متاسفم میگن قائمشهر فوتبالی ترین شهر مازندرانه اگر نساجی نباشه پشت چی میخوان پنهان بشند .

آقای مرادی دلتون خیلی پره ؟

بله نساجی خیلی بزرگه ولی ما بقیه تیم ها احتیاج به کمک معنوی دارند مالی نه تا الان با کمترین چیز بهترین عملکرد و داشتیم تا الان تنها بودیم این دو تا بازی رو هم تنها هستیم ؟

پس با روحیه بدی عازم سیرجان هستید؟

نه اصلا با تمام وجود میریم برای نتیجه خوب چون ما عادت کردیم به این بی توجه ی ها و برامون دیگه مهم نیست مهم این ۲۵ سرباز دارم که با تمام وجود می جنگند .