جنگ در مازندران برای صعود به لیگ برتر/نساجی پیروز شد تا امیدوار بماند/بابل شهر سرنوشت ساز!

از ساعت ۱۷ عصر امروز ورزشگاه شهید وطنی میزبان دیدار حساس نساجی مازندران و فجر سپاسی شیراز در هفته سی و سوم بود که در پایان شاگردان نکونام به برتری رسیدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از ساعت ۱۷ عصر امروز ورزشگاه شهید وطنی میزبان دیدار حساس نساجی مازندران و فجر سپاسی شیراز در هفته سی و سوم بود که در پایان شاگردان نکونام به برتری رسیدند.

دیدار جذاب و دیدنی در قائمشهر برگزار شد.دیداری که در آن هر دو تیم می توانستند با برد در این بازی شانس صعود خود به لیگ برتر را زنده نگه دارند و چشم به بازی های همزمان و هفته آینده لیگ بدوزند تا با توقف دیگر مدعی های صعود جواز صعود به لیگ برتر را کسب نمایند اما تساوی در این دیدار،احتمال حضور هر دو تیم برای صعود را خیلی سخت می کرد بنابراین هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به میدان رفتند و با ترکیبی هجومی بازی کردند.

این بازی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و با مالکیت توپ و میدان بازی توسط شاگردان جواد نکونام آغاز شد و ۷ دقیقه بیشتر طول نکشید که عباس زاده گل اول نساجی را به ثمر رساند تا نیمه اول این دیدار با همان نتیجه ۱بر ۰ به پایان برسد.

نیمه دوم این دیدار نیز ابتدا متعادل آغاز شد و دو تیم تک موقعیت هایی داشتند اما این تیم نساجی بود که در ۹۱ توسط سعید خردمند گل دوم تیم نساجی را به زیبایی وارد دروازه فجر کرد تا نساجی هم امتیاز با نساجی و با تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول قرار گرفت.

از هفته سی و سوم لیگ آزادگان دو تیم اکسین البرز و خونه به خونه بابل به مصاف یکدیگر رفتند. دیداری که خونه به خونه بابل برای حفظ رده دوم جدول تلاش می کرد.

تیم اکسین البرز در خانه خود بسیار قدرتمند بوده است، به طوری که تنها توسط نفت مسجد سلیمان مغلوب شده است.

در نیمه اول با حملات دو تیم آغاز شد. هر دو تیم خونه به خونه و اکسین البرز نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار داشتند، ولی اکسین با هدایت لطیفی با کسب برد نمی توانست کسب سهمیه لیگ برتر کند. در نیمه اول بازی نسبتا آرامی بود و در نهایت دو تیم با نتیجه بدون گل زمین را ترک کردند تا مهیای نیمه دوم شوند.

با آغاز سوت نیمه دوم خونه به خونه که تنها برد در این بازی برایش اهمیت داشت، بیشتر مالکیت توپ و میدان بود و تلاش می کرد تا دروازه حریف را تهدید کند و حتی دروازه این تیم را باز کند. تلاش دو تیم تا پایان نیمه دوم نتیجه ای در بر نداشت و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در جدول رده بندی اکسین البرز با ۴۸ امتیاز در رده نهم و خونه به خونه با احتساب گل زده بیشتر نسبت به تیم نساجی مازندران در رده دوم قرار گرفت. نفت مسجد سلیمان کماکان با ۶۴ امتیاز در رده اول قرار دارد. با روند امتیازات تکلیف تیم های صعود کننده به هفته آخر کشیده شد.