در کشتی مازندران چه می گذرد/چرا نماینده مازندران در فینال بدون مربی بود؟!!

برای خودم هم سوال بود، با توجه به اینکه در سالن برگزاری افراد فینالیست و حتی تشکی که باید در آن مبارزه میکردند از قبل مشخص شده بود ولی کسی از مربیان مازندرانی حاضر در سالن برای کوچ من نیامد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزشروز جمعه گذشته مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی برگزار شده که در فینال این مسابقات یک کشتی گیر مازندرانی بدون حضور مربی بر روی تشک مسابقه رفت.
مهران رضازاده کشتی گیر مازندرانی در روز جمعه گذشته مورخ ۱۳۹۷/۱/۳۱ در فینال مسابقات انتخابی تیم ملی بدون مربی کشتی را به همشهری خود واگذار کرد.

این سوالی بی جواب در ذهن کشتی دوستان بابلی میگذرد چرا در فینال رضازاده امروز مورد بی مهری ازسوی هیات کشتی استانش قرار گرفت.

رضازاده بدون مربی در فینال کشتی گرفت و مسابقه را به همشهری خود رضا اطری باخت و دوم شد، حال سوالی بی جواب در ذهن کشتی دوستان باقی مانده است.این که چند مربی مازندرانی در سالن حضور داشتند و چطور یک کشتی گیر مازندرانی بدون مربی یکه و تنها وارد تشک می شود و هیچ عکس العملی از سوی مسئولین هیات استان مازندران حاضر در سالن در این مورد دیده نشد.

گفتگویی با مهران رضازاده در جهت پیگیری اتفاق نادر بوجود آمده در فینال مرحله اول مسابقات روز گذشته انتخابی تیم ملی در وزن اول وعدم حضور مربی (کوچ) در خلال مسابقه فینال برای هدایت وی  موضوع را جویا شدیم.

او در پاسخ به این سوال گفت: برای خودم هم سوال بود، با توجه به اینکه در سالن برگزاری افراد فینالیست و حتی تشکی که باید در آن مبارزه میکردند از قبل مشخص شده بود ولی کسی از مربیان مازندرانی حاضر در سالن برای کوچ من نیامد من هم به دور از هرگونه حاشیه ای به این موضوع بی توجهی نشان دادم و برای مبارزه به روی تشک رفتم.