باحضور مسئولین؛ از افتخار آفرینان فوتبال شهرستان فریدونکنارتجلیل شد

شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین با حضور تمامی مسئولین سیاسی و ورزشی شهرستان فریدونکنار ، از افتخار آفرینان فوتبال این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در این مراسم که با حضور تمامی عوامل سیاسی و ورزشی شهرستان فریدونکنار برگزار شد از تیم های آقایان و بانوان موفق در سطح استان مازندران و کشور تجلیل به عمل آمد .
غلام صانعی رئیس جوان و پرتلاش هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عوامل و مسئولینی که در طول مدت حضورش به فوتبال این شهر کمک کردند، اظهار داشت : فوتبال فریدونکنار در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد و نیازمند حمایت های بیشتر است.
وی ادامه داد : فوتبالیست های ما امسال افتخارات خوبی برای فریدونکنار کسب کرده بودند که شایسته تقدیر بودند .
رئیس هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار افزود : با قهرمانی نماینده ما در استان ، امسال یک نماینده در لیگ دسته سوم فوتبال کشور داریم که امیدوارم با حمایت همیشگی مسئولین شهر و استان نماینده شایسته ای برای شهر فریدونکنار و استان مازندران باشیم.
غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران نیز در این مراسم با تمجید از عملکرد خوب فوتبال شهرستان فریدونکنار اظهار داشت : فوتبال فریدوکنار از قدیم استعداد های نابی داشت و همیشه در این خطه شاهد ظهور ستاره های خوبی بودیم.
وی در ادامه ضمن تشکر از مسئولین شهر فریدونکنار افزود : تلاش و همکاری تمامی مسئولین سیاسی و ورزشی این شهر در پیشرفت ورزش و مخصوصا در رشته فوتبال ستودنی است.
رئیس هیات فوتبال استان مازندران با تمجید از عملکرد خوب غلام صانعی اظهار کرد : در این طول این چند سال فوتبال فریدونکنار پیشرفت چشمگیری داشته که این موضوع عملکرد خوب هیات فوتبال این شهر و رئیس جوانش را ثابت می کند که امیدواریم با حمایت های مسئولین پرتلاش و پای کار این شهر شاهد ادامه روند پیشرفت باشیم.
گفتنیست؛ در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای شهر، مسئولین هیات فوتبال و پیشکسوتان و سایر اشخاص سیاسی و ورزشی برگزار شد از پیشکسوتان و تیم شهرداری فریدونکنار قهرمان لیگ برتر فوتبال مازندران، تیم های فرابرتر و دانش فریدونکنار و همچنین از تیم فریدونکنار نماینده این شهر در لیگ برتر فوتسال بانوان که در این فصل عنوان نایب قهرمانی را در استان کسب کرده بود تجلیل بعمل آمد.