تساوی نساجی در مسجد سلیمان/بابلی ها با برد به استقبال لیگ برتر رفتند

تیم فوتبال خونه به خونه نیز عصر امروز و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه هفتم تیر بابل به مصاف شهرداری ماهشهر رفت که در پایان این بابلی ها بودند که این بازی را با پیروزی ۳ بر ۰ پشت سر گذاشتند و در مسجد سلیمان نیز،تیم فوتبال نساجی مازندران این هفته در یک بازی جذاب از ساعت ۱۷ در ورزشگاه خانگی نفت مسجد سلیمان به مصاف این تیم صدر جدولی رفت که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال نساجی مازندران این هفته در یک بازی جذاب از ساعت ۱۷ در ورزشگاه خانگی نفت مسجد سلیمان به مصاف این تیم صدر جدولی رفت که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

نیمه اول این دیدار حساس، بسیار جذاب برگزار شد و دو تیم چندین موقعیت داشتند که منجر به گل نشد و در یکی از این موقعیت ها میلاد میداوودی از روی ضربه ایستگاهی می توانستد شاگردان فکری را پیش بیندازد که با واکنش زیبا روشنگر توپ دفع شد.
نیمه دوم نیز متعادل بود و دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه های هم داشتند که تبدیل به گل نشد تا دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دهند.

 

تیم فوتبال خونه به خونه نیز عصر امروز و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه هفتم تیر بابل به مصاف شهرداری ماهشهر رفت که در پایان این بابلی ها بودند که این بازی را با پیروزی ۳ بر ۰ پشت سر گذاشتند.

یقیناً کسب سه امتیاز برای خونه به خونه مقابل شهرداری ماهشهر از جذابیت هایی برخوردار بود چرا که علیرضا مرزبان سرمربی سابق بابلی ها در مقابل این تیم قرار گرفته بود و انگیزه های زیادی برای متوقف کردن تیم سابق خود داشت اما در پایان این بابلی ها بودند که این بازی را با پیروزی ۳ بر ۰ پشت سر گذاشتند.

نیمه اول این دیدار خانگی با چند موقعیت از سوی بابلی ها آغاز شد تا اینکه در دقیقه ۲۳ وفا هخامنش مدافع پیش تاخته خونه به خونه با ضربه سر گل اول بابلی ها را به ثمر رساند اما در ادامه این ماهشهری ها بودند که حملاتی را روی دروازه تیم میزبان طرح ریزی کردند اما واکنش های خوب ناصر سالاری مانع از گلزنی شاگردان مرزبان شد تا نیمه اول این دیدار با نتیجه ۱ بر ۰ به سود بابلی ها به پایان برسد.
نیمه دوم این دیدار با حملات پی در پی بابلی ها آغاز شد تا اینکه در دقیقه۴۹ رضا معقولی بابلی ها را به گل دوم رساند اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۱ روح الله باقری گل سوم خونه به خونه را به ثمر رساند تا بابلی ها حریف خود را با شکست سنگین بدرقه کنند.

تیم فوتبال خونه به خونه بابل طی ۱۵ دیداری که در مقابل نمایندگان فوتبال خوزستان برگزار کرد، متحمل حتی یک شکست هم نشده است و به ۱۲ پیروزی و ۳ تساوی دست یافته است.
این برد می تواند اتفاق خوبی را در تاریخ فوتبال مازندران رقم بزند و راه این تیم شایسته را برای صعود به لیگ برتر هموار سازد.