شواین‌اشتایگر:مصدومیت‌مشکلی‌برایم‌به‌وجود‌نمی‌آورد

باستین شواین اشتایگر، هافبک جدید منچستریونایتد عنوان کرد که مصدومیت، مشکلی برایش در اولدترافورد به وجود نخواهد آورد.   به گزارش “مازنداسپرت“، شواینی روز دوشنبه از بایرن مونیخ جدا شد و با قراردادی ۳ ساله به یونایتد پیوست. هافبک ۳۰ ساله فصل گذشته تنها ۱۵ بازی فیکس برای بایرن انجام داد ولی معتقد است که […]

باستین شواین اشتایگر، هافبک جدید منچستریونایتد عنوان کرد که مصدومیت، مشکلی برایش در اولدترافورد به وجود نخواهد آورد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، شواینی روز دوشنبه از بایرن مونیخ جدا شد و با قراردادی ۳ ساله به یونایتد پیوست. هافبک ۳۰ ساله فصل گذشته تنها ۱۵ بازی فیکس برای بایرن انجام داد ولی معتقد است که مصدومیت مشکلی برایش پیش نخواهد آورد.

او گفت:” همه چیز خوب است و من سعی خواهم کرد که بهترین بازی‌هایم را برای منچستریونایتد انجام دهم و اینجا خوشحالم. البته جام جهانی سختی داشتم و پس از آن مصدومیت تا پایان اوکتبر کارم را سخت کرد ولی چندین هفته و ماه عالی با بایرن سپری کردم. من مصدوم نبودم و حالا هم احساس خیلی خوبی دارم. اینجا هستم تا جام ببرم و این چیزیست که یونایتد به آن عادت دارد. منتظر بازی کردن در این پیراهن هستم.لوئیس فان خال را می‌شناسم بنابراین امدن به اینجا برایم آسان تر بود. ولی دلیلش او نبود، بیشتر خود باشگاه، شرایط ، فرهنگ و کیفیت تیم بود. من منتظر بازی کردن در این پیراهن مقابل هواداران فوق‌العاده اش هستم.”

 

منبع:ورزش۳