میلاد ابطحی: یک اشتباه می تواند سرنوشت یک تیم را تغییر دهد

امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم زیرا این سه بازی برای ما اهمیت دارد، باید تمام توانمان را بگذاریم تا بتوانیم موفق شویم و امیدوارم هواداران تا آخرین بازی از تیم خونه به خونه حمایت کنند چرا که به حمایت هواداران احتیاج داریم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هافبک تیم خونه به خونه در گفتگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: شرایط ما نسبت به دیگر مدعیان بهتر است چرا که با تیم‌های نسبتا راحت‌تری داریم و در این هفته یک بازی مهم با شهرداری ماهشهر داریم بازی سختی است اما باید با تمرکز مقابل این تیم بازی کنیم.

میلاد ابطحی، درخصوص حال و هوای تیم خونه به خونه و اینکه آیا امید به صعود به لیگ برتر را دارید یا خیر گفت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد،‌ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از این سه بازی سه امتیاز کامل را کسب کنیم. شرایط ما نسبت به دیگر مدعیان بهتر است چرا که با تیم‌های نسبتا راحت‌تری  داریم. در این هفته یک بازی مهم با شهرداری ماهشهر داریم بازی سختی است اما باید با تمرکز مقابل این تیم بازی کنیم.

وی در ادامه گفت: صد درصد امیدوار هستیم تا به لیگ برتر صعود کنیم. در بازی گذشته مقابل ملوان واقعا بدشانس بودیم چرا که این تیم موقعیتی نداشت و با یک پنالتی توانست ما را شکست دهد. باید شکست مقابل ملوان را فراموش کنیم و با تمام تمرکز این سه بازی باقیمانده را پشت سر بگذاریم. هر بازی شرایط خودش را دارد و نمی‌دانیم که نباید تیم‌های مقابل را دست کم بگیریم.

هافبک تیم خونه به خونه بابل در پایان اظهار داشت: امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم. این سه بازی برای ما اهمیت دارد، باید تمام توانمان را بگذاریم تا بتوانیم موفق شویم. امیدوارم هواداران تا آخرین بازی از تیم خونه به خونه حمایت کنند چرا که به حمایت هواداران احتیاج داریم. لیگ یک از همه لحاظ کیفیت بالا و فشار زیادی دارد همه بازی‌ها تا به امروز نزدیک به هم بود، شرایط در جدول طوری شده است که ممکن است یک اشتباه سرنوشت یک تیم را تغییر دهد. امیدوارم بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.