پیروزی ارزشمند شاگردان نکونام با هتریک عباس زاده

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز دو تیم نساجی مازندران و بادران تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این نساجی چیان بودند که با درخشش عباس زاده ۴بر۱ به پیروزی رسیدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز از ساعت ۱۶ دو تیم نساجی مازندران و بادران تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می رفتند که این تیم نساجی بود که با درخشش محمد عباس زاده به پیروزی ارزشمندی دست یافت.

در ابتدا این نساجی بود که با حمایت تماشاگران خود بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بود تا اینکه توانست توسط محمد عباس زاده به گل اول دست یابد اما این پایان کار در نیمه اول نبود و یاران نکونام توسط مرتضی غلامعلی تبار به گل دوم خود دست یافتند.در اواخر نیمه اول این دیدار بادرانی ها نیز توسط علی خسرو نژاد به گل رسیدند تا نتیجه ۲بر۱ شود و نیمه اول نیز با همین نتیجه به پایان رسید.
اما نساجی نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و محمد عباس زاده نیز موفق شد گل های سوم و چهارم تیم خود را به ثمر برساند و بازی خوب خود را با هتریک در این دیدار تکمیل کند تا بازی با همان نتیجه ۴ بر۱ به سود شاگردان جواد نکونام به پایان برسد.

تیم فوتبال نساجی در هفته گذشته و در دیداری خارج از خانه مقابل تیم مس رفسنجان به تساوی بدون گل دست یافت، تیم بادران نیز در خانه با نتیجه دو بر دو برابر تیم اکسین البرز متوقف شده بود.
شاگردان نکونام با کسب۱۵ پیروزی،۶ تساوی و ۸ شکست و ۵۱ امتیازی هستند و بادرانی ها نیز ۱۲ پیروزی، ۱۳ تساوی و ۴ شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و ۴۹ امتیازی هستند و تیم نساجی مازندران با برتری در این دیدار جایگاه حریف در رده چهارم را تصاحب کردند.