پیام تبریک سردبیرمحترم سایت خبری تحلیلی ورزشی مازند ورزش ( مازنداسپرت )

سردبیر سایت ورزشی مازندورزش ( مازنداسپرت ) جناب آقای احمد قربانی در پیامی سال نو شمسی را به همگان تبریک و شادباش گفت. در این پیام آمده است:

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد

در آستانه عید نوروز باستانی با صمیمانه ترین تبریکات از جانب خود و تمامی پرسنل سایت  مازنداسپرت ، شادترین آرزوها و تبریکات را برای همه عزیزان در این عید داریم.

در سال گذشته تمامی مجموعه سایت  تلاش و همت خود را به خرج داد تا با توجه به شرایط و امکانات موجود بهترین اخبار  را برای ورزش استان انتشار دهند .

در این زمینه جا دارد پیش از هرچیز تشکر ویژه ای از مدیریت سایت  مازنداسپرت   جناب آقای مهدی رضی  داشته باشم که بر اساس توان و شرایط اعلامی این سایت ،حمایت از ورزش را به صورت کامل به جا آوردند همچنین از زحمات و حمایت های دیگر اعضای این سایت  که برای سربلندی  بهترین سایت  تخصصی ورزشی مازندران همه گونه حمایت و همراهی لازم را در سال گذشته به عمل آوردند.

باید تشکر ویژه ای از مردم  خونگرم مازندران   داشته باشم که در سال ۹۶ با تعصب و فرهنگ بالای خود حامی سایت خودشان  بودند و امیدوارم در سال ۹۷ بهترین اتفاقات و شادترین روزها برای آن ها رقم بخورد.

همچنین جا دارد از کلیه ورزشکاران و مربیان و تمامی زحمت کشان تیم های مختلف در سال گذشته تشکر داشته باشم و این عید سعید را به همه عزیزان شاد باش بگویم.

بی شک اداره کردن  سایت بزرگ مازنداسپرت   بدون نظام اداری منظم و زحمتکش آن امکان پذیر نبود که در همینجا خدا قوت بزرگ به پرسنل سایت  می گویم و این امید را دارم که خانواده بزرگ مازنداسپرت  در سال جدید  نیز هم به فکر ثبت بهترین عملکرد باشد.

در پایان آرزو می کنم که در سال پیش رو تمامی مردم مازندران  و ایران عزیز سالی شاد و همراه با موفقیت های پی در پی را تجربه کنند و در کمال سلامت و صحت سال پیش رو را با روزهایی خاطره انگیز و شاد به پایان برسانند.

با تشکر  سردبیر سایت ورزشی تخصصی  مازنداسپرت   احمد قربانی