فرصت سوزی شاگردان اسکوچیچ در بابل

هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با تساوی بدون گل خونه ‌به‌ خونه بابل و آلومینیوم اراک به پایان رسید.

به  مازند اسپرت (مازند ورزش)هفته بیست‌وهفتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴:۴۵ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل پیگیری شد و تیم‌ های خونه‌ به‌ خونه مازندران و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند.

تیم فوتبال خونه به خونه بابل نیمه اول را با حملات پی در پی خود آغاز کرد و در چند صحنه می توانست به گل برسد اما دفاع خوب اراکی ها مانع از گلزنی مهاجمان خونه به خونه شد.
در اواخر نیمه اول نیز حمید کاظمی مهاجم تیم خونه به خونه در برخورد با دروازبان تیم آلومینیوم در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور اعتقادی به اعلام ضربه پنالتی نداشت بلکه این حرکت را شبیه سازی تشخیص داد و کاظمی را با یک.کارت زرد جریمه کرد.
در ابتدای نیمه دوم این دیدار نیز این بابلی ها بودند که حملات برنامه ریزی شده ای را بر روی دروازه حریف طرح ریزی کردند اما منتج به گل نشد.
در نیمه دوم اراکی ها نیز در چند صحنه می توانستند دروازه ناصر سالاری را باز کنند و در دقیقه ۷۱ تیم اراکی می توانست توسط ایمان رئیسی نسب به گل برسد که با خوش شانسی بابلی ها توپ به تیرک دروازه سالاری برخورد کرد تا این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

آلومینیوم در ۱۰ دیدار نیم‌فصل دوم خود، به دو پیروزی دست یافته و خطر سقوط به لیگ دسته دوم، این تیم را تهدید می‌کند و اراکی ها با تساوی در بابل نیز به منطقه خطر نزدیک‌تر شدند.
خونه‌به‌خونه با کسب یک امتیاز مصاف با آلومینیوم، با ۵۰ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفتند.

نتایج سایر دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول کشور به‌شرح زیر است:

شهرداری تبریز ۳ – صبای قم ۱

راه‌آهن ۱ – فجرسپاسی ۷

برق جدید شیراز ۰ – نساجی مازندران ۱

گل‌گهر سیرجان ۲ – نفت مسجدسلیمان ۱

مس کرمان ۲ – مس رفسنجان ۱

شهرداری ماهشهر ۱ – بادران ۱

ملوان بندرانزلى ۰ – ایران‌جوان بوشهر ۰

اکسین البرز ۰ – ماشین‌سازی تبریز ۰