در آینده نزدیک مازندران پرچم دار راگبی کشور خواهد بود

رییس هیات رییسه راگبی استان مازندران، گفت:در آینده نزدیک مازندران پرچم دار راگبی کشور خواهد بود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محسن پیری در گفت و گو با خبرنگار مازند ورزش در ساری در ابتدا از این رسانه محبوب و زحمات بی وقفه سردبیر موفق سایت اقای قربانی که جهت گزارش مسابقه تیم های داتیس تهران به میزبانی تیم راگبی مازندران حضور فعال داشتند قدردانی و اظهار کرد:حدود شش ماه پیش که سر و صدای راگبی، مجددا در مازندران به گوش رسید بسیار خوشحال شدیم چرا که این ورزش در کشور ما به نوعی غریب محسوب می شود.

وی افزود:در فاصله زمانی شش ماه ورزش راگبی در مازندران با لطف خداوند مهربان، زحمات و پیگیری های دوست و همراه همیشگی ام یاسر سلیم بهرامی رییس هیات انجمن های ورزشی و حسین ذبیحی رییس کمیته راگبی استان مازندران، به جایگاه ویژه ای در توسعه راگبی در سطح کشوری رسید.

رییس هیات رییسه راگبی استان مازندران در ادامه عنوان کرد:در حال حاضر در بیشتر شهرستان های استان مازندران ورزش راگبی به صورت کمیته ای در حال فعالیت ،توسعه، رشد و ترویج در بین جوانان و دوستداران این ورزش مهیج می باشد و روزی مازندران پرچم دار راگبی کشور است.

وی در ادامه این نوید را به ورزش دوستان راگبی داد و بیان کرد:در سال ۹۷ افتخارات مهمی را در سطح داخل و خارج از کشور برای مازندران همیشه قهرمان در ورزش راگبی به ارمغان خواهیم آورد.

رییس هیات رییسه راگبی استان مازندران در پایان از حضور و حمایت های حسن میرزا آقا بیگ رییس انجمن راگبی ایران که تا این لحظه کمک های شایانی را با کمیته راگبی مازندران داشتند و همچنین تلاش های بی وقفه تمامی کادر مدیریتی شهرستان ها، مربیان و بازیکنان پرتلاش که مهمترین نقش را در رسیدن به اهداف راگبی مازندارن دارند تشکر و قدردانی کرد.

گفت و گو از:احمد قربانی
تنظیم:فرزانه حسنی