مشاوران فامیلی گلدشتی والیبال رامسر را به قهقرا بردند !

در زمستان پر حادثه والیبال شهرستان رامسر حواشی زیادی از سوی متولی ورزش شهرستان به وجود آمد که این امر شاید به آینده والیبال و مسیر رو به رشد آن صدمه وارد می کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،چند ماهی است که رامسر، هیئت والیبال ندارد و رئیس اداره ورزش و جوانان نیز در لوای سکوت عجیب مسئولان در حال سنگ اندازی در مسیر رو به توسعه والیبال می باشد.

مدتی پیش بود که گلدشتی رئیس اداره ورزش و جوانان از روسای هیئت های والیبال رامسر، ساداتشهر و کتالم درخواست استعفا نمود تا با انتخاب فردی جدید فقط یک هیئت والیبال در شهرستان رامسر وجود داشته باشد که در این سناریوی خود تاکنون ناموفق عمل کرد.

گلدشتی که چند وقتی است با اقدامات عجیب خود باعث حیرت همگان شده است تاکنون نتوانسته با هدایت مشاوران فامیلی خود در بحث انتخاب رئیس هیئت والیبال شهرستان رامسر به خوبی عمل کند و دیگر حتی مجموعه هیئت والیبال استان مازندران نیز در کار آقای رئیس مانده است.

آقای ابراهیم گلدشتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر؛ حال که امروز ۳ تیم باشگاهی والیبال رامسر در سطوح حرفه ای در حال تیمداری هستند و تا کنون به موفقیت های ارزشمندی دست پیدا کرده اند که این امر باعث به وجود آمدن علاقه زیاد نوجوانان و جوانان شهرستان به رشته مهیج والیبال شده است، حداقل شما نیز یک گام مثبت بردارید نه اینکه با اقدمات عجیب و نابخردانه باعث دل سردی دست اندرکاران و فعالین رشته والیبال در شهرستان رامسر شوید.

پس از پایان دوره ریاست جعفر لطیف زاده پدر والیبال شهرستان رامسر بر تصدی ریاست هیئت والیبال، با تدابیر شایسته جنتی رئیس وقت اداره ورزش و جوانان و با کمترین حواشی، تغییرات صورت گرفت و مهندس عبدالرحمن حلاجیان رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان رامسر به همراهی تیمی جوان، پرتلاش و علاقه مند، فرمان والیبال رامسر را در دست گرفتند و توانستند در طی دو سال ره صد ساله را طی کنند و والیبال رامسر به جایگاه اصلی خود نزدیک کنند.

ولی حال که تیم اوج رامسر توانست در پایان مسابقات مقام سومی لیگ برتر والیبال ساحلی کشور را کسب نماید و تیم مردان میلاد نور رامسر ضمن قهرمانی در لیگ دسته دوم والیبال مردان کشور به لیگ دسته یک راه یافته و تیم بانوان میلاد نور رامسر با حضور در جمع ۴ تیم برتر لیگ دسته یک بانوان کشور به لیگ برتر سال آینده صعود کرده، مستلزم این است که مسئولین و متولی ورزش شهرستان نیز همگام با پیشکسوتان و فعالین والیبال رامسر گام بردارند و با انتخاب فردی مناسب و دلسوز که به دنبال منافع شخصی خود نباشد در این مسیر رو به رشد این رشته ورزشی همراه باشند.

در پایان از متولی ورزش شهرستان رامسر انتظار می رود حداقل برای خالی نبودن عریضه و همراهی با دیگر مسئولین شهرستانی یک پیام تبریک یا یک تماس تلفنی با مدیران و مربیان تیم های اوج و میلاد نور رامسر داشته باشند که امروز در سطوح بالا والیبال کشور مشغول فعالیت و افتخار آفرینی هستند و نام زیبای رامسر را در پس عناوین خود یدک می کشند.

یادداشت
محمدرضا جنت قربانی
خبرنگار و فعال رسانه ای شهرستان رامسر