استقلال گیر شیرهای زخمی مازنی افتاد/هتریک باقری خونه به خونه را فینالیست کرد + حواشی

عصر امروز تیم فوتبال استقلال خوزستان و خونه به خونه مازندران از سری مسابقات مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند تا حریف استقلال تهران در فینال مشخص شود که پس از یک بازی جذاب این بابلی ها بودند که با ارائه یک بازی مالکانه استقلال خوزستان را با نتیجه ۳ بر ۱ از پیش رو برداشتند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر امروز تیم فوتبال استقلال خوزستان و خونه به خونه مازندران از سری مسابقات مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند تا حریف استقلال تهران در فینال مشخص شود که این بابلی ها بودند که با ارائه یک بازی مالکانه استقلال خوزستان را با نتیجه ۳ بر ۱ از پیش رو برداشتند.

در نیمه اول این دیدار تیم خونه به خونه مازندران بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت اما این شاگردان عبدالله ویسی بودند که با بی احتیاطی دیوسالار و خطا بر روی شریفات در محوطه جریمه خونه به خونه در دقیقه ۱۷ صاحب ضربه پنالتی شدند که میثم دورقی این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا تیم میزبان یک بر صفر از خونه به خونه مازندران پیش بیفتد و نیمه اول این دیدار با همان نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.
اما با شروع نیمه دوم بابلی ها حملات خوبی را روی دروازه شیخ ویسی ترتیب دادند که در یکی از این حملات در دقیقه ۶۲ روح الله باقری مهاجم فرصت طلب تیم خونه به خونه مازندران روی اشتباه مدافع استقلال خوزستان توپ را وارد دروازه شیخ ویسی کرد و نتیجه را به تساوی کشاند.
بابلی ها در دقیقه ۸۳ نیز می توانستند به گل دوم خود برسند اما توپ قاسمی نژاد با بدشانسی به تیر دروازه استقلال خوزستان برخورد کرد.
در دقیقه ۸۷ نیز بابلی ها توسط مهدی خیری به گل رسیدند اما داور این صحنه را آفساید و گل را مردود اعلام کرد تا بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد و بازی به وقت اضافه برود.
در وقت اضافه نیز تیم فوتبال خونه به خونه بابل مالک توپ و میدان بود تا اینکه در دقیقه۹۸ روح الله باقری دفع ناقص دروازبان حریف را با ضربه سر وارد دروازه شیخ ویسی کرد و گل دوم خود و خونه به خونه را به ثمر رساند تا نتیجه ۲بر ۱ به سود بابلی ها شود اما این پایان کار نبود و روح الله باقری در دقیقه۱۱۸ گل سوم تیم خود را به ثمر رساند و هتریک کرد تا این تیم خونه بابل باشد که برای نخستین مرتبه به عنوان یک تیم مازندرانی به فینال جام حذفی صعود کرد.

نکته قابل توجه این دیدار حضور حدود ۴۰۰ هوادار خونه به خونه در ورزشگاه غدیر اهواز بود که تا پایان بازی به تشویق تیم خود پراختند و از بازیکنان این تیم مازندرانی حمایت کردند.