شفر: برای مردم دربی مهم است اما قدم بعدی ما العین است/اگر برانکو گفته سورپرایز دارد ما نیازی به سورپرایز نداریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:شنیده بودم پرسپولیس می‌خواهد بعد از این بازی جشن قهرمانی بگیرد و اگر این اتفاق بیفتد من به آنها تبریک می‌گویم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر پرسپولیس (دربی ۸۶) از سری رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حالت عادی من همیشه می‌آمدم که با خبرنگاران دست بدهم اما اگر امروز این کار را می‌کردم مطمئناً تا ۴ بعد از ظهر طول می‌کشید.

* پرسپولیس جشن بگیرد به آنها تبریک می‌گویم

وی افزود: ما فردا مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم و همه می‌دانند که این مسابقه بسیار سخت است. ما آماده‌سازی خوبی داشتیم و فیلم‌های خوبی دیدیم و می‌دانیم که پرسپولیس از سال گذشته بهتر بازی می‌کند. شنیده بودم پرسپولیس می‌خواهد بعد از این بازی جشن قهرمانی بگیرد و اگر این اتفاق بیفتد من به آنها تبریک می‌گویم.

* برای گرفتن ۳ امتیاز گاهی اوقات نیاز به شانس هم وجود دارد

وی ادامه داد: رسانه‌ها در آسیا و اروپا بیشتر از استقلال می‌نویسند، ما بازی قبلی پرسپولیس مقابل السد قطر را دیدیم و آنها خوب بازی کردند اما برای گرفتن ۳ امتیاز گاهی اوقات نیاز به شانس هم وجود دارد. بازی فردا برای من یک بازی عادی است، انگار که می‌خواهیم مقابل فولاد یا سایپا بازی کنیم البته می‌دانم که دربی برای مردم ایران ، رسانه‌ها و حتی ایرانیان خارج از کشور مهم است و هر دو تیم تلاش می‌کنند تا برنده باشند ، ما بازی‌های بسیار سختی در گذشته داشتیم اما با همان بازیکنانی بازی می‌کنیم که ۶ ماه قبل بازی می‌کردیم و قفقط تیام به ما اضافه شده است.

* به رسانه‌های آلمانی گفتم بازی نکردن در تهران مقابل عربستانی‌ها منصفانه نیست

شفر تصریح کرد: بعد از دربی ۲ بازی سخت با العین داریم که بازی‌های بسیار مهمی برای ما در لیگ قهرمانان آسیا به حساب می‌آید، البته به دلیل بازی‌ها و پروازهای متعدد بازیکنانم خسته بودند که ریکاوری کردیم. دیدید که ما در قطر بازی کردیم و بعد به عمان رفتیم و من از این مسئله خوشحال نیستم چرا که بازی‌های خانگی ما باید در تهران انجام شود. من حتی با رسانه‌های آلمانی هم که مصاحبه کردم درباره این مسئله حرف زدم که این برای ایران منصفانه نیست. ما برای بازی فردا آماده هستیم و امیدوارم استادیوم پر از تماشاگری را ببینیم و مثل دیدار  قبل بازی خوبی انجام دهیم و تماشاگران شاهد یک بازی خوب باشند. باید بگویم هواداران استقلال در آسیا بهترین هستند و همانطور که مقابل فولاد، الریان و الهلال آنها را خوشحال کردیم امیدوارم که فردا هم آنها را خوشحال کنیم.

/فارس