جادوگران بابل غیرقابل مهار بودند/ جدال شش امتیازی را بابلی ها از آن خود کردند

از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول باشگاه های کشور ساعت ۱۴:۱۵ روز یکشنبه دو تیم خونه به خونه بابل و بادران تهران حساس ترین دیدار این هفته را در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل برگزار کردند که در پایان این بابلی ها بودند که با تک گل روح الله باقری سه امتیاز این دیدار خانگی را از ان خود کردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول باشگاه های کشور ساعت ۱۴:۱۵ روز یکشنبه دو تیم خونه به خونه بابل و بادران تهران حساس ترین دیدار این هفته را در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل برگزار کردند که در پایان این بابلی ها بودند که با تک گل روح الله باقری سه امتیاز این دیدار خانگی را از ان خود کردند.

تیم فوتبال خونه به خونه بابل از ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و چند موقعیت نصفه و نیمه نیز داشت تا اینکه در دقیقه ۴۰ روح الله باقری از روی نقطه پنالتی بابلی ها را پیش انداخت تا شاگردان اسکوچیچ نیمه اول این دیدار جذاب را با برتری یک گله به پایان برسانند.
اما در نیمه دوم این بادرانی ها بودند که حملات پی در پی را بر روی دروازه سالاری ایجاد کرد اما منتج به گل نشد تا این دیدار خانگی را شاگردان دراگان اسکوچیچ با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برسانند.

خونه به خونه در حالی در این هفته مقابل بادران قرار گرفت که شاگردان محمد ربیعی طی پنج هفته اخیر به یک پیروزی در مقابل راه آهن از پیش سقوط کرده و چهار تساوی دست یافته و حال و روز خوشی نداشته اند.
بادران در آخرین دیدارش نیز مقابل گل گهر سیرجان تن به تساوی خانگی ۱ بر ۱ داد و رده دوم را به خونه به خونه تقدیم کرد اما بابلی ها در پنج هفته اخیر نتایجی برعکس تیم بادران داشت و با کسب ۴ پیروزی در مقابل تیم های مدعی و یک تساوی بیرون از خانه مقابل فجرسپاسی از شرایط خوبی برخوردار است و این تیم با دریافت ۶ گل خورده در خانه عنوان بهترین میزبان مسابقات از نظر گل خورده را به خود اختصاص داده است و سبک بازی این تیم نیز به گونه ای است که کمترین موقعیت گل را در اختیار حریفان قرار می دهند.

خونه به خونه تا اینجای کار با ۱۳ پیروزی، ۹ تساوی و ۳ شکست و با کسب ۴۸ امتیاز در رده دوم جدول جای دارد و بادران نیز با ۱۱ پیروزی، ۱۱ تساوی و ۳ شکست، ۴۴ امتیازی هستند.