ایران در صدر جدول دور هشتم شطرنج اکسین کاپ

دور هشتم مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر(اکسین کاپ) عصر امروز در مجتمع رفاهی_تفریحی اکسین آمل پیگیری شد که شطرنج بازان ایرانی و روسی در صدر جدول این مسابقات قرار گرفتند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دور هشتم مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر(اکسین کاپ) عصر امروز در مجتمع رفاهی_تفریحی اکسین آمل پیگیری شد که شطرنج بازان ایرانی و روسی در صدر جدول این مسابقات قرار گرفتند.

پرهام مقصودلو با برد امین طباطبایی ۷ امتیازی شد و همچنان صدرنشین جدول استادان بزرگ (A) ماند و یوری کوزوبوف اوکراین در رقابتی سخت بابرد سید خلیل موسوی ۶ امتیازی شد و در رتبه بعدی قرار گرفت و پاول پانکراتوف از روس با کسب ۱ امتیاز این دور از سد مسعود مصدق پور گذشت و ۶ امتیازی شد .
همچنین در این گروه ، احسان قائم‌مقامی مقامی با ۶ امتیاز ،علیرضا فیروز جاه ۵٫۵ امتیاز، امیرضا پوررمضانعلی با ۶ امتیاز ،امید نوروزی ۵ امتیاز ،سارا سادات خادم الشریعه با ۵٫۵ امتیاز در رتبه های بعدی قرار می گیرند.
دور دهم مسابقات بین المللی شطرنج اکسین کاپ در جدول گروه آماتورها (B) علیرضا مقدم با ۹ امتیاز در صدر قرار گرفت .
پویان دوستکام با ۸ امتیاز ، محمد رضا عابدی با ۸٫۵ امتیاز ، محمود اسکندری با ۸ امتیاز , مهیار درودیان با ۸ امتیاز آراد نظری با ۸ امتیاز و سجاد مرادی با ۷ و نیم امتیاز در رده های بعدی قرار دارند .
گفتنی است: بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر با رقابت ۳۵۳ شطرنج باز داخلی و خارجی از ۲۴ کشور دنیا شامگاه شنبه در مجتمع تجاری و رفاهی اکسین شهرستان آمل آغاز شد و تا روز شنبه ۲۱ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و در این مسابقات ۴۶ شطرنج باز مطرح و سرشناس خارجی حضور دارند و این مسابقات در ۲ جدول استادان بزرگ شطرنج و آماتورها برگزار می شود که ۸۲ شطرنج باز با رتبه استاد بزرگ و استاد بین المللی در جدول A در ۹ دور و ۲۷۱ نفر نیز در جدول گروه B در ۱۱ دور به روش سوئیسی باهم رقابت می کنند.

((علی گرجی پور))