مراسم تکریم ومعارفه مدیر مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید چمران رامسربرگزارشد

معارفه مدیر مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید چمران رامسر برگزار شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای رضایی امام جمعه شهرستان رامسر ، محمد آزاد فرمانداررامسر ، محمد صبوری مشاور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش مظاهر باقرسلیمی شهردار رامسر ، هادی حلاجیان ریاست شورای شهررامسر و جمعی از روسای ادارات و هیتهای ورزشی شهرستان رامسر برگزارشد . در این مراسم محمد علی احمدی پس از پنج سال حضور در این مجموعه که خدمات ارزنده ای در شهرستان رامسر انجام دادند و نام نیکی از خود باقی گذاشتند پست خودرا به علی فرهنگ سرپرست جدید مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران معاونت تحویل داد . محمد علی احمدی که داوربین المللی کشتی نیز می باشد . و طی حکمی از سوی حسین بابوئی رئیس فدارسیون دانش آموزی کشور و بنا به پیشنهاد ریس انجمن کشتی دانش آموزی بعنوان نائب رئیس انجمن رشته کشتی ( آزاد و فرنگی ) منصوب شدند . اردو های و برنامه های مختلفی در طول دوران مدیریتش در این مجموعه با موفقیت به پایان رساند . از جمله این اردوها می توان به فیستوال کشوری دختران وپسران برای اولین باردر استان مازندران و رامسر باهمکاری هیات فوتبال شهرستان ، برگزاری مسابقات و الیبال لیگ جوانان به میزبانی باشگاه بانک سرمایه و اردوهای و مسابقاتی فراوانی که نشان از لیاقت و توانمندی وی می باشد احمدی سه بار بعنوان مدیر نمونه شهرستانی انتخاب شد .
دراین مراسم محمد صبوری مشاور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش ضمن تبریک ایام ا.. گفت : انقلاب اسلامی ایران انقلابی بی بدیل در دنیا است و خدماتی که پس از انقلاب اسلامی به کشور عزیزمان ایران عرضه شد در عرصه های مختلف قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست . این انقلاب الگو کشور های آزادیخواهی است . که در مقابل کشورهای ستمگر و قدرت های بزرگ اسکتبار به پا میخیزند .

وی دربخش دیگری از سخنان خود به این نکته اذعان داشت : که تغیر و تحول لازمه هر مدیریتی است و برای گسترش یک مجموعه تغیر و تحول امری ضروری و اجتناب نا پذیر است . به همین دلیل که دریک سیستم مدیریتی پس از چند سال این اتفاق رخ می دهد . و این به معنای نفی توانمندی مدیر قبلی نیست بلکه نظام به دنبال نگرش و تفکری نو درراستای رشد و پیشرفت آن مجموعه است .
صبوری درادامه یا دآورشد : لازم می دانم به نیا بت از دکتر حمیدی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از خدمات ارزنده آقای احمدی در طول این پنج سال تشکر می کنم ایشان به همراه همکارانشان نظم بسیار خوبی را در ساختار مجموعه فرهنگی وورزشی چمران بوجود آوردند و حال به مانند یک دوامدادی مسئولیت را دراختیار فرد دیگری قرارمی دهند. برادرعزیزم
علی فرهنگ سرپرست جدید مجموعه چمران از مدیران توانمند و سابقه معاونت تربیت بدنی و سلامت استان گیلان را درکارنامه داد . و مطئنا ” در کنار همکارانشان در مجموعه فرهنگی وورزشی کماکان درراستای رشد و توسعه های برنامه های این مجموعه تلاش خواهد کرد .
اما حجت والمسلمین حاج آقا رضایی نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت : وظیفه خود می دانم از پنج سال تلاشهای یکی از مدیران دارای تعامل خوبی با مسئولین شهرستان رامسر داشت تشکر کنم . رامسر شهر ی است که بعنوان یک برند مطرح است . به همین علت می باشد که خیلی ها علاقمند به این مساله می باشند اردو ها ، برنامه ها و مسابقات مختلفی که دارند دراین شهر برگزار کنند . والحمدالله دراین پنج سال آقای احمدی و مجموعه شان درکنار هم از این مهم بر آمدند و درهمین راستا انشاا.. بابرطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت رو نق بیشتری در مجموعه فرهنگی وورزشی اردو گاه شهید چمران شکل بگیرد و هر چقدر گردش مالی در این مجموعه بیشتر باشد به شهرستان رامسر پول بیشتری ترزیق میشود و مسلما ” سایر مردم از مقوله سود خواهدبرد .
امام جمعه شهرستان رامسر در بخش پایانی سخنانش اذعان داشت : به هر حال هر آمدنی رفتنی دارد و ماهم امیدواریم آقای احمدی از آنجایی که خدمات ارزنده ای برای شهرستان رامسر انجام دادند درهر جا و مسئولیت دیگری که هستند موفق و پیروز و سربلند باشند .

و اما فرماندارشهرستان رامسر نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر درباره انقلاب اسلامی ایران گفت : ما هر چه داریم از برکت انقلاب اسلامی و این نظام است . و به خاطر انقلاب و استقلالی که بدست آوردیم توانستیم اقتدارمان را درسطح بین المللی بدست آوریم .
محمد آزاد افزود: زمانی تصمیمات این کشور درخارج از ایران گرفته میشد اما بارهبری بیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران و هم اکنون با رهبری مقام معظم رهبری ناخدا کشتی انقلاب توانستیم به جایی برسیم که نه تنها مردم ما خودشان تعیین کننده سرنوشت ایران اسلامی باشند بلکه کشورهای به اقتدار ما احترام بگذارند .
فرمانداررامسر دربخش دیگری از سخنانش به این نکته اذعان داشت : همراهی وتعامل مسئولین شهرستان رامسر در همه پست ها و جایگاه ها وجوددارد باعث شده است که ما دستاوردهای بسیارخوبی را برای شهرستان رامسر بدست آوریم باید گفت که یکی از کسانی که همواره درراستای چارچوب این نظام و تعامل با مسئولین شهرستان رامسر حرکت کرد . مدیریت فرهنگی وورزشی مجموعه ورزشی شهیدچمران جناب آقای احمدی بود . ایشان یکی از افراد ی بود که خالصانه به مردم شهرستان خدمت کرد . و همیشه شاهد پیگیری ها همراهی و همکاری ایشان بودیم . باید گفت اتفاقات بسیار خوبیدرمجموعه شهیدچمران درزمان ایشان رخ داد و حال این مجموعه توانسته است به جایی برسد که نامش در کشور مطرح است . و این اتفاق محصول مدیریت توانمند ایشان و همکارانشان دراین مجموعه است .از کمکهای بی شائبه همیشه شهرستان رامسر بهره برده است . امیدوارم در جایگاه دیگری از ظرفیت وتوانمندی ایشان بهره ببریم . به جناب فرهنگ مدیریت جدید مجموعه چمران تبریک می گوییم و امیدواریم ایشان هم در پایان نام نیکی از خود به جا بگذارند . و ایمان دارم که قطعا ” تعامل ایشان وهمکارانش با مسئولین شهرستان ادامه پیدا خواهد کر د و همه ما برای رسیدن جایگاه شهرستان رامسر در سطوح بالا تلاش خواهیم کرد .
اما محمد علی احمدی مدیریت سابق مجموعه فرهنگی ورزشی چمران با تشکر از حضور تمامی مسئولین در مراسم تکریم ایشان و معارفه مدیریت فعلی مجموعه گفت : کارنامه عملکرد مجموعه شهید چمران در طول این پنج سال برای همه مشخص و مبرهن است به این نکته بسنده می کنم که ما درسال هزار و سیصد نود ویک ما میزبان هفده هزار نفر در طول سال بودیم و حال د رسال نودوشش این رقم به شصدهزار نفر رسانده ایم . جذب ار دوها و المپیاد و مسابقات فراوانی که درطول پنج سال دراین مجموعه برگزارشد میسر نبود مگر درسایه همراهی و همکاری همکاران مجموعه شهید چمران ، و پشتوانه و اعتماد دکتر حمیدی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ، همکاران ستاد ی و استانی ، باید از تمامی مسئولین شهرستان رامسر که در طول این پنج سال به بنده لطف داشتند و هرگز این بنده حقیر را فراموش نکردند تشکر کنم موفقیت های این مجموعه در سایه تعامل و همکاری امام جمعه ، فرماندار ، روسای ادارات ، رو سای هیتهای ورزشی ، ارگانهای نظامی و امنیتی ،خانواده معظم شهدا جانبازان و ایثار گران ، اصحاب رسانه ، مربیان ، داوران و مدیران باشگاه ها و لطفی که تمامی مردم به من داشتند و دارند . از همگی کسانی در طول این پنج سال همواره یار و یاور من بودند تشکر و قدرانی می کنم . باید بگویم تعامل ، لطف و مهمان نوازی که مسئولین و مردم شهرستان رامسر نسبت به اینجانب داشتند و دارند . همیشه در خاطره و ذهن من باقی خواهد ماند . و امیدوارم توانسته باشم بخشی از الطافی که همه عزیزان به من داشته اند ودارند جبران کنم . در پایان تشکر ویژه دارم از تمامی همکاران دراین مجموعه که در گرمای تابستان و سرمای زمستان همواره تا پاسی از شب یار و یاور من بودند و قطعا” همکاری و تعاملی که بامن داشتند و دارند با مدیریت جدید مجموعه جناب فرهنگ خواهد داشت . و همه به دنبال اقتدار این مجموعه بودند وهستند . در پایان از پدر ، مادر ، همسر م ، خانواده که همواره در کنار بودند و هستند تشکر می کنم . و امیدوارم بتوانم کماکان مانند یک سرباز به این نظام و انقلاب خدمت کنم .
درپایان برنامه مدیریت جدید مجموعه شهید چمران آقای علی فرهنگ از حضور تمامی مسئولین تقدیر و تشکر نمود . و طی مراسمی از زحمات و تلاشهای آقای احمدی تقدیر و تشکر بعمل آمد . لازم به ذکر است همانطوری که اشاره شد محمدعلی احمدی داوربین المللی کشتی است و بعنوان نائب رئیس انجمن کشتی دانش آموزی منصوب شدند