تصاویر دیدار تیم های پیشکسوتان قائمشهر و رسانه ورزش در دیدار فینال

تورنمنت چهارجانبه جام فجر، عصر امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه با برگزاری دیدار های رده بندی و فینال پیگیری شد و در پایان تیم های قهرمان و نایب قهرمان مشخص شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تورنمنت چهارجانبه جام فجر، عصر امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه با برگزاری دیدار های رده بندی و فینال پیگیری شد و در پایان تیم های قهرمان و نایب قهرمان مشخص شد.

در دیدار فینال این رقابت ها دو تیم پیشکسوتان قائمشهر و رسانه ورزش مازندران به مصاف هم رفتند.

رسانه ای که ابتدا در این دیدار با گل علی احمدی از حریف خود پیش افتاده بودند در ادامه دو گل از فریبرز عابدینی و فرزین قدیمی دریافت کردند و تا پایان بازی موفق به جبران این نتیجه نشدند تا در نهایت قائمشهر با نتیجه دو بر یک رسانه ورزش را شکست دهد و قهرمان تورنمنت چهارجانبه جام فجر شود.

گفتنیست، در بین دو نیمه دیدار فینال از سوی سازمان بسیج ورزشکاران مازندران و هیات فوتبال از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و جانبازان تجلیل بعمل آمد.

در پایان تورنمنت چهارجانبه جام فجر که از تاریخ چهارشنبه ۱۱ بهمن الی دوشنبه ۱۶ بهمن برگزار شد، تیم های قائمشهر ، رسانه ورزش ، نکا و ساری به ترتیب به مقام های اول تا چهارم دست پیدا کردند.

قابل ذکر است در پایان دیدار فینال جشن قهرمانی باشکوهی با حمایت های ” رستوران اصغر بره ” برگزار شد تا بر جذابیت های این تورنمنت بیافزاید.

 

عکس از کیوان سیر