قائمشهر قهرمان تورنمنت جام فجر شد/ نایب قهرمانی به رسانه ورزش رسید !

تورنمنت چهارجانبه جام فجر، عصر امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه با برگزاری دیدار های رده بندی و فینال پیگیری شد و در پایان قائمشهر قهرمان شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تورنمنت چهارجانبه جام فجر، عصر امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه با برگزاری دیدار های رده بندی و فینال پیگیری شد و در پایان تیم های قهرمان و نایب قهرمان مشخص شد.

در دیدار رده بندی این رقابت ها دو تیم پیشکسوتان ساری و پیشکسوتان نکا در چمن مصنوعی مجموعه ورزشی داراب شهر ساری به مصاف هم رفتند.

در این دیدار پرگل و جذاب تیم پیشکسوتان نکا موفق شد با نتیجه ۶ بر ۳ پیشکسوتان ساری را شکست دهد و با این برد عنوان سومی این تورنمنت را به نام خود کند.

گل های نکایی ها در این دیدار توسط محمد اکوشی ، یوسف قاسم پور (۳گل )، عبدالله اکوشی ، علی بابایی نژاد به ثمر رسیده شد و سه گل ساروی ها توسط حسن رمضانی (۲گل) و جعفر عبدی به ثمر رسیده شد

در دیدار فینال این رقابت ها دو تیم پیشکسوتان قائمشهر و رسانه ورزش مازندران به مصاف هم رفتند.

رسانه ای که ابتدا در این دیدار با گل علی احمدی از حریف خود پیش افتاده بودند در ادامه دو گل از فریبرز عابدینی و فرزین قدیمی دریافت کردند و تا پایان بازی موفق به جبران این نتیجه نشدند تا در نهایت قائمشهر با نتیجه دو بر یک رسانه ورزش را شکست دهد و قهرمان تورنمنت چهارجانبه جام فجر شود.

گفتنیست، در بین دو نیمه دیدار فینال از سوی سازمان بسیج ورزشکاران مازندران و هیات فوتبال از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و جانبازان تجلیل بعمل آمد.

در پایان تورنمنت چهارجانبه جام فجر که از تاریخ چهارشنبه ۱۱ بهمن الی دوشنبه ۱۶ بهمن برگزار شد، تیم های قائمشهر ، رسانه ورزش ، نکا و ساری به ترتیب به مقام های اول تا چهارم دست پیدا کردند.

قابل ذکر است در پایان دیدار فینال جشن قهرمانی باشکوهی با حمایت های ” رستوران اصغر بره ” برگزار شد تا بر جذابیت های این تورنمنت بیافزاید.

*** در پایان اعضای تیم رسانه ورزش مازندران به عنوان میزبان این رقابت ها از تیم های شرکت کننده،سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران، اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری، هیات فوتبال استان مازندران، هیات فوتبال شهرستان ساری، مدیرمجموعه ورزشی داراب و مدیریت رستوران اصغر بره که در برگزاری هر چه بهتر این تورنمنت تلاش کردند تقدیر و تشکر می کند.