علاقه‌مندی نوجوانان و نونهالان به ورزش در زنجان بیشتر از استان‌های کشور است/ اثرگذاری بین‌المللی مسابقات بدمینتون دهه فجر در زنجان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به استقبال خوب نوجوانان و نونهالان از مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر در زنجان، گفت: زنجان به این لحاظ از علاقه‌مندان بیشتری نسبت به دیگر استان‌های کشور برخوردار است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سید بیوک موسوی عصر امروز در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات بدمینتون بین‌المللی دهه فجر زنجان که در سالن ورزشی مادران و کودکان برگزار شد، اظهار کرد: استان زنجان به عنوان استانی ورزش دوست شناخته می‌شود.

وی با اشاره به استقبال خوب نوجوانان و نونهالان از این دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر در زنجان، گفت: استان زنجان به این لحاظ از علاقه‌مندان بیشتری نسبت به دیگر استان‌های کشور برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه امید است، برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر در زنجان اثرگذاری بین‌المللی داشته باشد، ابراز کرد: امیدواریم، در آینده بیشتر از گذشته شاهد حضور زنجان در عرصه‌های بین‌المللی ورزشی باشیم.

شایان ذکر است، مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر از امروز با حضور ۱۴ تیم خارجی و تیم ملی ایران در سالن مجموعه ورزشی مادران و کودکان زنجان آغاز شده است.

این مسابقات تا روز نوزدهم بهمن‌ماه در زنجان ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان پنج‌شنبه این هفته برگزار خواهد شد.

 

/فارس