زنجان در رشته‌های مختلف ورزشی قطب تاثیرگذاری در کشور است

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: زنجان در رشته‌هایی چون ووشو، شنا، بدمینتون، دوچرخه‌سواری، صخره‌نوردی، ورزش‌های معلولان و جانبازان و غیره قطب تاثیرگذاری در کشور محسوب می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، علی خلیلی عصر امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات بدمینتون بین‌المللی دهه فجر که در سالن ورزشی مجموعه مادران و کودکان زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه زنجان ظرفیت بسیار بالایی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد، اظهار کرد: زنجان در رشته‌هایی چون ووشو، شنا، بدمینتون، دوچرخه‌سواری، صخره‌نوردی، ورزش‌های معلولان و جانبازان و غیره قطب تاثیرگذاری در کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه میزبانی مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر افتخاری برای استان زنجان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری این دوره از مسابقات نوید بخش برگزاری دیگر رخدادهای بین‌المللی ورزشی در زنجان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در پایان ضمن خوش آمدگویی به ورزشکاران کشورهای مختلف جهان به زنجان، ابراز کرد: امید است زنجان نماینده خوبی در میزبانی از این دوره مسابقات برای ایران باشد.

در ادامه مراسم محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ایران نیز با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر افتخار دیگری بود که بار دیگر نصیب ایران شده است، ابراز کرد: این دوره از مسابقات با هماهنگی و همکاری وزیر ورزش و جوانان، استاندار زنجان و دیگر مسؤولان در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محمد اندی از میهمانان ویژه این مسابقات است، ابراز کرد: وی به عنوان سرداور این دوره از مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است، کمپ بدمینتون غرب آسیا نیز به مربیگری محمد اندی، بیش از برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر، در زنجان برگزار شد.

 

/فارس