برد ارزشمند مهابادی با درخشش عباس زاده/خط و نشان قائمشهری ها برای دربی مازندران

یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، شنبه از ساعت ۱۴ آغاز شد که دو تیم شهرداری ماهشهر و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که در پایان قائمشهری ها با نتیجه۱بر۰پیروز شدند.

 

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در حساس‌ترین بازی این هفته تیم خوب شهرداری ماهشهر میهمان تیم رده سومی نساجی مازندران بود که در پایان این قائمشهری ها بودند که به برد ارزشمندی در مقابل حریف ماهشهری خود دست یافتند.

تیم فوتبال نساجی مازندران از ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد تا اینکه در دقیقه۳۶ سعید خردمند پاس محمد عباس زاده را به زیبایی وارد دروازه شهرداری ماهشهر کرد تا بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی به پایان برسد.
نیمه دوم این دیدار با حملات ماهشهری ها آغاز شد و آن ها موفق به کسب پنالتی در دقیقه۴۸نیز شدند اما این مجتبی روشنگر بود که پنالتی فرشید پاداش را به زیبایی مهار کرد و مانع از تساوی دو تیم شد و پس از این هر دو تیم با ترس بازی می کردند و بازی در میانه زمین در جریان بود.
با نزدیک شدن به پایان بازی فشار تیم شهرداری ماهشهر بیشتر می شد اما این شاگردان مهابادی بودند که با یک بازی هوشمندانه با همان نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند تا با روحیه ای بالا به مصاف هم استانی خود در دربی مازندرانی ها بروند.

((گزارش از علی گرجی پور))