رامین رضاییان: امیدوارم به هدفی که داریم برسیم

مدافع – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تیمش با جذب بازیکنان جدید و کامل شدن لیست خود بتواند به هدفی که این فصل دارد، برسد.   به گزارش “مازند اسپرت ” رامین رضاییان که هم‌اکنون به همراه تیم پرسپولیس در اردوی ترکیه حضور دارد، پس از برگزاری دومین روز از تمرینات این تیم […]

مدافع – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تیمش با جذب بازیکنان جدید و کامل شدن لیست خود بتواند به هدفی که این فصل دارد، برسد.

 

به گزارش “مازند اسپرت ” رامین رضاییان که هم‌اکنون به همراه تیم پرسپولیس در اردوی ترکیه حضور دارد، پس از برگزاری دومین روز از تمرینات این تیم در خصوص شرایط سرخپوشان اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و همه چیز تا به اینجا خوب بوده است.

وی درباره اینکه گویا تمرینات این تیم تا به اینجا بسیار سخت بوده و فشار زیادی به بازیکنان وارد کرده است، گفت: از تمرینات راضی هستیم و مشخص است که در دوران بدنسازی تمرینات سخت باشد. این فشار به نظرم باید طبیعی باشد.

مدافع – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت کمپ شهر گیزیلچه حمام و زمین تمرینی این تیم، خاطرنشان کرد: همه چیز بسیار خوب است و از شرایط راضی هستیم. امیدوارم که بازیکنان مورد نیاز تیم هم به زودی جذب شوند و کامل شویم تا به هدفی که تیم در این فصل دارد، برسیم.