علی فتح الله زاده:لیگ برتر به تیمی مثل نساجی نیاز دارد/تماشاگران نساجی خاص هستند

امیدوارم در پایان این فصل نساجی به لیگ برتر صعود کند تا شور و حرارت فوتبال دوباره به لیگ برتر فوتبال بازگردد.

به گزارش مازند اسپرت(مازندورزش)،علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق تیم استقلال تهران در حاشیه حضور در قائمشهر و تماشای بازی نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در گفتگوی اختصاصی با مازنداسپرت(مازند ورزش) اظهار داشت:نساجی تیم ریشه دار و با اصالتی است اما چند سالی است که جایگاه اصلی خود را در فوتبال ایران از دست داده است و باید تقویت شود تا تلاش این هواداران بی ثمر باقی نماند.

وی در ادامه افزود:در نیم فصل نساجی تغییراتی را داشته است که امیدوارم مثبت باشد و این تغییرات سبب بهبود شرایط نساجی در لیگ دسته اول شود.

فتح الله زاده در رابطه با هواداران پرشور تیم نساجی مازندران نیز بیان داشت:نساجی از لیگ برتر دور بوده است و چند سالی است که جای خالی تیمی مثل نساجی و هواداران پرشوری مثل هواداران این تیم در لیگ برتر حس می شود،زیرا وقتی بازی یک تیم در لیگ دسته اول با این تعداد تماشاگر پرشور برگزار می شود قطعا نشان دهنده عشق واقعی به فوتبال است.

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق تیم استقلال تهران در پایان خاطرنشان کرد:امیدوارم در پایان این فصل نساجی به لیگ برتر صعود کند تا لیگ برتر نیز خالی از تیم هایی مثل نساجی نباشد و شور و حرارت فوتبال دوباره به لیگ برتر بازگردد و تعداد تیم های موردعلاقه من در لیگ برتر به عدد دو برسد.

((گفتگو از علی گرجی پور))