پیوس : امسال سخت ترین دوره تاریخ لیگ دسته اول است

فرشاد پیوس، سرمربی تازه تیم پارسه تهران امیدوار است تا این تیم تهرانی را به لیگ‌برتر بیاورد. به گزارش “مازند اسپرت“، پیوس با سابقه مربی گری در تیم های فوتبال شهیدقندی یزد، تراکتورسازی و خونه به خونه بابل به پارسه آمد. پیوس می‌ گوید: در حال حاضر پارسه جزو معدود تیم های تهرانی است که […]

فرشاد پیوس، سرمربی تازه تیم پارسه تهران امیدوار است تا این تیم تهرانی را به لیگ‌برتر بیاورد.

به گزارش “مازند اسپرت“، پیوس با سابقه مربی گری در تیم های فوتبال شهیدقندی یزد، تراکتورسازی و خونه به خونه بابل به پارسه آمد.

پیوس می‌ گوید: در حال حاضر پارسه جزو معدود تیم های تهرانی است که در لیگ دسته اول حاضر است. امسال در لیگ‌برتر فقط ۴ تیم تهرانی حاضر است، بنابراین نیاز به حضور یک دسته اولی در لیگ‌برتر وجود دارد و ما سعی می‌ کنیم بین ۲۰ تیم لیگ‌برتر، نمره ۲۰ بگیریم. البته یکی از دو تیم پیکان و راه‌آهن هم دسته اولی می‌ شوند تا رقابت های امسال یکی از سخت ترین دوره های لیگ دسته اول باشد.

سرمربی پارسه در پایان گفت: باید ۳۸ بازی کنیم و این برای یک تیم دسته اولی بسیار سخت است بنابراین باید تیم را به اندازه یک تیم لیگ‌برتری قوی ببندیم. ما می‌ آییم تا یک تیم جوان و تهاجمی ببندیم، یادتان باشد پارسه هم نزدیک ترین نام را به پرسپولیس دارد هم نزدیکترین هویت را به پرسپولیس، و نامش ترجمه پرسپولیس است.