سرمربی سابق خونه به خونه در پارسه/فرشاد پیوس سرمربی پارسه تهران شد

فرشاد پیوس به عنوان سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران در لیگ دسته اول انتخاب شد.   به گزارش مازند اسپرت، تیم فوتبال پارسه تهران در لیگ دسته اول حضور دارد. مسئولان این تیم هدایت تیم فوتبال این باشگاه را به فرشاد پیوس واگذار کردند. علیرضا رستم‌بیک، قائم‌مقام باشگاه پارسه این خبر را  تایید کرد. لیگ […]

farshadفرشاد پیوس به عنوان سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران در لیگ دسته اول انتخاب شد.

 

به گزارش مازند اسپرت، تیم فوتبال پارسه تهران در لیگ دسته اول حضور دارد. مسئولان این تیم هدایت تیم فوتبال این باشگاه را به فرشاد پیوس واگذار کردند.

علیرضا رستم‌بیک، قائم‌مقام باشگاه پارسه این خبر را  تایید کرد. لیگ دسته اول فوتبال در فصل آینده در یک گروه ۲۰ تیمی برگزار خواهد شد.

فرشاد پیوس که فصل گذشته آمار بسیار خوبی را در مازندران و تیم فوتبال خونه به خونه مازندران داشت ، تیمش را صدرنشین تحویل فرهاد کاظمی داد اما کاظمی موفق نشد این تیم را به لیگ یک بیاورد.

فرشاد پیوس بعد از تایید این خبر در گفتگو کوتاه با خبرنگار مازند اسپرت گفت : پیشنهادات زیادی از شهرستان های مختلف داشته ام ولی ترجیح دادم در تهران فعالیت کنم و بخاطر همین پارسه را انتخاب کردم .

 

وی افزود : هدف مدیران باشگاه حفظ سهمیه این تیم در لیگ دسته یک فوتبال کشور است و ما هم با جمع آوری نیرو های جوان سعی میکنیم تیمی خوب را برای رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور اماده کنیم و برای همین از فردا تمرینات را آغاز خواهیم کرد .

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود : مراسم معارفه بنده فردا برگزار خواهد شد و بلافاصله تمرینات را آغاز خواهیم کرد و در طی این دو سه روز کمک های خودم را معرفی خواهم کرد .

 

پیوس در پایان گفت : با برنامه ریزی های دقیق و تمرینات منظم تیمی جوان و آماده را  راهی مسابقات خواهیم کرد تا تیمی دست و پا بسته در رقابت های این فصل نباشیم .

 

 

” گروه خبری مازند اسپرت انتخاب فرشاد پیوس عزیز را به عنوان سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران را تبریک گفته و برای این مربی دوست داشتنی آرزوی موفقیت میکند “