نیما نظرپور:شرایط خوبی را در تیم توپکا بابلسر دارم/داوری در بازی امروز بسیار تاثیر گذار بود

شرایط خوبی را در تیم توپکا دارم و فضای خوبی در این تیم حاکم است اما بدشانسی نتیجه ای برخلاف انتظارهای ما را رقم میزند.

بازیکن تیم والیبال توپکا بابلسر در گفتگوی اختصاصی با مازنداسپرت بیان داشت: شرایط خوبی را در تیم توپکا دارم و فضای خوبی در این تیم حاکم است اما بدشانسی نتیجه ای برخلاف انتظارهای ما را رقم میزند.

دریافت کننده قدرتی سابق تیم های پیکان تهران و کاله آمل در ادامه افزود: شرایط توپکا هفته به هفته بهتر خواهد شد و بازیکنان تیم به هماهنگی خوبی دست پیدا می کنند و امیدواریم تا در بازی های آینده نتایج خوبی را کسب کنیم تا به هدف مورد نظر خود برسیم.

بازیکن بابلی تیم توپکا بابلسر در رابطه با حواشی ایجاد شده در بازی با مهاباد نیز اظهار داشت: از ابتدا تیم ما بازی را به خوبی آغاز کرد اما سالن مهاباد جو سنگینی را داشت و هواداران مهابادی با فحاشی به کادر فنی و بازیکنان تیم ما سبب شدند تا بازی پر حاشیه ای را شاهد باشیم به طوری که کنترل بازی از دست داور خارج شد و با چند سوت اشتباه تمرکز بازیکنان تیم ما را بهم ریخت و باعث شد تا بازی که می توانستیم به راحتی پیروز شویم به سِت پنجم برود و در سِت سرنوشت ساز پنجم نیز متاسفانه بازی را با نتیجه۱۶بر۱۴ به تیم مهاباد واگذار کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تا در آینده بتوانیم نمایش بهتری را داشته باشیم و با کسب برد در بازی های باقی مانده نتیجه زحمات خود و کادر فنی را بگیریم.

(گفتگو از علی گرجی پور)