با بازگشت خونه به خونه به لیگ فوتبال کشور ؛ پیروانی و گنزالس اسپانیایی جدی ترین گزینه های هدایت این تیم

با درخواست های مکرر مردم فوتبال دوست مازندران و پیگیری های امام جمعه ورزش دوست بابل، مالکان باشگاه خونه به خونه مازندران تصمیم به ادامه تیمداری در فوتبال ایران گرفتند. به گزارش مازند اسپرت ، پس از انصراف باشگاه خونه به خونه مازندران و مصاحبه گلایه آمیز قاسم حسن زاده مبنی بر انصراف از تیمداری، […]

022با درخواست های مکرر مردم فوتبال دوست مازندران و پیگیری های امام جمعه ورزش دوست بابل، مالکان باشگاه خونه به خونه مازندران تصمیم به ادامه تیمداری در فوتبال ایران گرفتند.

به گزارش مازند اسپرت ، پس از انصراف باشگاه خونه به خونه مازندران و مصاحبه گلایه آمیز قاسم حسن زاده مبنی بر انصراف از تیمداری، جمع زیادی از هواداران فوتبال دوست با ارسال دلنوشته های خود در قالب نامه یا پیامک و همچنین تماس تلفنی از برادران حسن زاده درخواست انصراف از تصمیم غیرمنتظره شان گرفتند و خواستار تداوم حضور آنها در فوتبال کشور شدند.

همچنین تعدادی از هواداران نیز ضمن ملاقات با آیت الله روحانی، امام جمعه ورزش دوست بابل از ایشان خواستند تا در این زمینه ورود کنند و خوشبختانه با پیگیری هائی که آیت الله روحانی داشتند, مسئولان باشگاه خونه به خونه مازندران مجاب شدند تا اسب خود را برای حضور در لیگ زین کنند.

و اما مسئولان این باشگاه به دلیل زمان اندکی که تا بازی های لیگ باقی مانده است تصمیم گرفتند تمرینات تیم را از ساعت ۱۷ عصر فردا در ورزشگاه هفت تیر بابل زیر نظر مهران نجفی برگزار کنند.

گفتنی است، باشگاه خونه به خونه مازندران در طی چند ماه گذشته تلاش زیادی برای خرید سهمیه یک تیم دسته اولی از خود به خرج دادند و هنوز مشخص نشده است این تیم موفق به خرید این امتیاز شده است و در فصل جاری رقابت ها در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور می یابد یا در لیگ دسته دوم به کار خود ادامه می دهد.

البته شنیده ها حاکیست، این باشگاه برای انتخاب سرمربی تیم نیز بابت مذاکرات را با یک مربی ایرانی و یک مربی اسپانیایی باز کرده است.

طبق اخبار رسیده، غلامحسین پیروانی و فابریسیانو گونزالس اسپانیایی جدی ترین گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال خونه به خونه مازندران هستند.

گفتنی است، کارنامه غلامسین پیروانی در بین فوتبال دوستان کشور مشخص است ولی در خصوص فابریسیانو گونزالس ۶۰ ساله باید گفت این مربی اسپانیائی تا کنون هدایت تیم های اسپانیایی الچه، مورسیا، ریسینگ سانتاندر، گرانادا و همچنین تیم پاناتینایکوس یونان را برعهده داشته است.

این مربی که به فابری معروف است حدود سی سال است که در فوتبال اروپا به عنوان مربی فعالیت کرده است. این مربی در تیم گرانادا نتایج درخشانی کسب کرده است و در سال ۲۰۱۰ موفق شد این تیم را از لیگ دسته دوم فوتبال کشور روانه لیگ یک کند و یک سال بعد نیز زمینه صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال اسپانیا (لالیگا) را فراهم آورد. وی در سال ۲۰۱۲-۲۰۱۳ هدایت تیم مطرح پاناتینایکوس یونان را برعهده داشت.

شنیده ها حاکیست، مذاکرات اولیه با این دو مربی انجام شده است و مذاکرات نهائی با یکی از این دو مربی تا سه شنبه هفته آینده به نتیجه خواهد رسید و احتمال حضور مربی اسپانیائی در بابل طی هفته آینده زیاد خواهد بود.

به گزارش مازند اسپرت، بدون شک طی روزهای آینده فوتبال بابل آبستن اتفاقات خوشایندی خواهد بود و باید منتظر ماند و دید آیا این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور خواهد یا در کار خود را در لیگ دسته دوم ادامه خواهد و سرمربی جدید این تیم کدام مربی خواهد بود؟ غلامحسین پیروانی یا فابریسیانو گونزالس؟