قاسمی نژاد:از مقابله با هیچ تیمی ترس نداریم/تماشاگران جو فوق العاده ای را در بابل ایجاد کردند

از بازی کردن با هیچ تیمی هراس نداریم و امیدوارم تا بتوانیم با صعود به لیگ برتر و فینال جام حذفی کشور جواب هواداران پرشور بابلی را بدهیم.

بازیکن تیم فوتبال خونه به خونه بابل در گفتگوی اختصاصی با مازند اسپرت (مازند ورزش) گفت:
همه تیم ها جایگاه خاصی را برای تیم خونه به خونه و کادر فنی این تیم قائل هستند و آقای نکونام نیز باور شکست هر تیمی را در ما قرار داده که بازیکنان نیز به اعتماد به نفس خوبی دست یافتند و باید بگویم که یکی از افتخاراتم حضور در تیمی است که جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب هدایت آن را بر عهده دارند و امیدوارم این تیم یکدست با همدلی به اهداف خود برسد.
وی در رابطه با کسب برد ارزشمند مقابل گسترش فولاد تبریز بیان داشت:
همانطور که از قبل پیش بینی کرده بودیم بازی بسیار سخت و پرفشاری را در مقابل تیم خوب گسترش فولاد تبریز داشتم که با حمایت تماشاگران بابلی و با درایت کادر فنی و باور برد این بازی که در همه بازیکنان تیم قرار داشت موفق به کسب برد ارزشمندی شدیم تا با این کار سبب خوشحالی مردم بابل و استان مازندران شویم.
قاسمی نژاد به حضور پرشور تماشاگران نیز اشاره کرد و گفت:
قبل از آغاز بازی و زمانی که ما به ورزشگاه آمدیم با جو فوق العاده هواداران تیم خونه به خونه روبه رو شدیم که به نوع خود جالب بود و همین باعث شد تا بازیکنان تیم نیز با قوت قلبی که پیدا کردند با غیرت و تعصب بازی کردند تا بتوانیم یک روز قشنگ را برای ورزش مازندران رقم بزنیم.
هافبک ریزنقش تیم خونه به خونه اظهار داشت:
با این برد وظیفه ما سنگین تر شد و سطح انتطارات از این تیم و این کادرفنی با دانش بسیار بالاست و ما نیز تمام تلاش خود را برای سرافرازی این تیم انجام خواهیم داشت و از بازی کردن در مقابل هیچ تیمی هراسی نداریم و امیدوارم تا بتوانیم با صعود به لیگ برتر و فینال جام حذفی کشور جواب این هواداران عاشق را که در سرما و گرما تیم را یاری می کنند بدهیم.
محمدقاسمی نژاد بازیکن سابق تیم نساجی مازندران در رابطه با وضعیت فعلی این تیم نیز گفت:
تیم نساجی از شخصیت بالایی برخوردار است و هواداران خاصی دارد که نباید با احساسات این هواداران بازی شود چرا که آنها سرمایه های اصلی فوتبال هستند و امیدوارم که هر دو نماینده مازندران با صعود به لیگ برتر بتوانند فوتبال مازندران را به جایگاه اصلی خود برسانند.
بازیکن بابلی تیم خونه به خونه در پایان خاطرنشان کرد:
امیدوارم امسال با تیم شهرم به لیگ برتر صعود کنیم تا یک سال تاریخی را برای ورزش بابل و استان مازندران رقم بزنیم واز تلاش های حاج آقا حسن زاده تشکر میکنم که با حمایت هاشون ورزش بابل را دوباره زنده کردند تا شایستگی های جوانان این مرز و بوم شکوفا شود.

(گفتگو:علی گرجی پور)