مرادی :تاسف می خورم /همه زمانی که احتیاج به رای دارند هستند !

مصاحبه خبرنگار ما با ابراهیم مرادی سرمربی شهید مولائی قراخیل بعداز صعود به مرحله نهایی لیگ سه کشور و انجام قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور به شرح ذیل می باشد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته سوم در سالن روابط عمومی سازمان لیگ ‏و با حضور غلامرضا بهروان، سعید فتاحی، امیرحسین روشنک و امیرحسین فراهانی از مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان ‏باشگاه ها برگزار شد و به همین منظور به سراغ ابراهیم مرادی رفتیم و در خصوص مرحله دوم گفتگویی را ترتیب داده ایم :

 

‍ سلام آقای مرادی بازم تبریک بابت صعود مقتدرانه
▪️تشکر از لطفتون زحمت کل مجموعه بود
برنامه شما و باشگاه برای مرحله دوم لیگ ۳ چگونه خواهد بود؟
▪️طبیعتا مرحله دوم خیلی سخت تر و فرسایشی تر خواهد بود ما هم فقط شرکت می کنیم هیچ برنامه ای نداریم و سعی می کنیم امتیاز قراخیل حفظ کنیم .
یعنی برنامه ای برا صعود ندارید؟
▪️نه با این امکانات و شرایط میریم دست خالی جنگ با توپ و تانک همین که تو لیگ بمونیم شاهکار کردیم دلمون به چی خوش باشه تو شهری هستیم همه به خودشون فکر می کنند و تاسف می خورم که همه زمانی که احتیاج به رای دارند هستند .
آقای مرادی یعنی هیچ مسئولی کمکی نکرد؟
▪️کمک کجا بود بیشتر مسخره مون کردن برای گرفتن یه اتوبوس به پنجاه نفر زنگ زدیم ده نفرو واسطه گرفتیم مارو بردن شورا گردنمونو کج کردیم تو دفتر آقایون ، سرکارمون گذاشتند آقایون برای خرید البسه ورزشی اعضای خودشون می تونند بوجه بزارند ولی تیمی که متعلق به این شهره و چهل تا از جوانان این شهر دارن کار می کنند نتیجه هم گرفتن هیچ حقی از بوجه این شهر ندارند فقط یه چیزی رو یاد آقایون میارم زمان رای میان میگن شما چهل تا جون هرکدوم پنج عضو خانواده دارید می تونید دویست تا رای بیارید الانم همون جور فکر کنید برا دو میلیون پول اتوبوس هی نگیم باید این هفته بره کمیسیون اون هفته بره بیشتر به شعور آدم بر میخوره.
دل پری دارید آقای مرادی؟
▪️بله دیگه نمیدونم باید با کی جلسه بزاریم اگر یکی میاد داره به ورزش خدمت می کنه همه فکر فرار دادنش نباشیم به بهونه شخصی بودن تیم و یه گله از مسولین قراخیلی دارم این تیم به نام شهید و قراخیل تو مسابقات شرکت می کنه ولی کسی براش مهم نیست کمکی نکردند تازه پنج میلیون اجاره زمین هم گرفتید از ما ، به خدا اینطوری نیست روز بازی همه مدعی هستن بعد بازی چطور ؟ واقعا نه قراخیلی ها به جز چند نفر ، کسی کمک نمیکنه از شهرم خبری نیست نه شهر این تیمو از خودش می دونه نه قراخیل این تیمو از خودش و واقعا متاسفم.
چیکار باید کرد به نظرتون ؟
▪️کار خاصی نمی کنیم من و این بچه ها به خاطر اسم شهید و شخص دکتر سجاد مولائی این مرحله رو پیش می برم بعدش تمام ، فقط به حال فوتبال شهرمون تاسف مخورم.
صحبت پایانی دارید بفرمائید
▪️از بازیکنام ، کادر و عوامل تیم تشکر می کنم که همه ایستادن با دست خالی و مردانگیشونه به خیلی ها دارند ثابت می کنند .