علی ارسلان : سطح رقابت‎های مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان آسیا بالا بود

مرد طلایی مسابقات کشتی فرنگی جوانان آسیا گفت: سطح مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان آسیا در کشور میانمار بالا بود.   به گزارش مازند اسپرت ؛ علی ارسلان که به‌تازگی با مدال طلای رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی جوانان آسیا به ایران بازگشته است در گفت‌گویی گفت: رقابت‌های آسیایی کشتی فرنگی جوانان امسال با کیفیت و […]

arsalanمرد طلایی مسابقات کشتی فرنگی جوانان آسیا گفت: سطح مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان آسیا در کشور میانمار بالا بود.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ علی ارسلان که به‌تازگی با مدال طلای رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی جوانان آسیا به ایران بازگشته است در گفت‌گویی گفت: رقابت‌های آسیایی کشتی فرنگی جوانان امسال با کیفیت و کمیت بالایی با حضور ۱۶ تیم قدرتمند برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط آب و هوایی و زمانی مسابقات، با وجود مشکلات زیاد توانستم به همراه دیگر عضو آملی تیم ملی، مدال طلای مسابقات در وزن ۶۶ کیلوگرم را از آن خود کنم، درباره مسابقات خود گفت: پس از استراحت در دور نخست، کشتی‌گیر قزاقستانی را در دور دوم با ضربه فنی از پیش رو برداشتم که در مرحله سوم مسابقات با حریفی از کشور ژاپن روبرو شدم و این کشتی‌گیر را هم با ضربه فنی شکست دادم.

مرد طلایی مسابقات کشتی فرنگی جوانان آسیا تصریح کرد: در مرحله نهایی و دور فینال با حریف ازبکستانی مصاف دادم که در پایان توانستم با شکست این حریف قدرتمند، با کسب مدال طلا قهرمانی آسیا را از آن خود کنم.

ارسلان با اعلام اینکه تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در این مسابقات با دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز، ۵۸ امتیاز به دست آورد و در رده سوم رقابت‌های قهرمانی آسیا جای گرفت، خاطرنشان کرد: کشورهای قزاقستان و هند هم به ترتیب با کسب ۶۵ و ۵۹ امتیاز به مقام اول و دوم دست پیدا کردند.