برد ارزشمند نساجی در وطنی/تیم خوب آقا پاشا شایسته صعود

از هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر امروز  در وررشگاه شهید وطنی قائمشهر نساجی مازندران به مصاف تیم راه آهن تهران رفت که در پایان سه امتیاز شیرین خانگی را از آن خود کردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر امروز  در وررشگاه شهید وطنی قائمشهر نساجی مازندران به مصاف تیم راه آهن تهران رفت که در پایان سه امتیاز شیرین خانگی را از آن خود کردند.

تیم نساجی در تقابل با تیم ته جدولی راه آهن موقعیت های زیادی را یکی پس از دیگری از دست دادند تا سرانجام در دقیقه ۷۴ مجتبی ممشلی تیم نساجی را از روی نقطه پنالتی به گل رساند.
در ادامه این دیدار پربرخورد حسین امامیان در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی گل تساوی راه آهن را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و سرانجام مجتبی ممشلی در دقیقه ۹۲ گل دوم خود و تیم نساجی را به ثمر رساند تا شاگردان پاشازاده سه امتیاز این بازی خانگی را از آن خود کنند.
لازم بذکر است: نساجی با این پیروزی، ۳۰ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول صعود کرد و تیم راه آهن با هم با قبول این شکست همچنان با ۳ امتیاز در قعر جدول حضور دارد.