مشکلات مالی و سخت‌افزاری ناجیان غریق در مازندران رفع می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: با پیگیری دستگاه ورزش و جوانان درصدد هستیم مشکلات مالی و سخت‌افزاری ناجیان غریق در استان را رفع کنیم.   به گزارش مازند اسپرت ، حبیب حسین‌زادگان ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی و رسیدگی به مسائل مشکلات طرح دریا که با حضور معاونان اداره‌کل و روسای ادارات ورزش […]

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: با پیگیری دستگاه ورزش و جوانان درصدد هستیم مشکلات مالی و سخت‌افزاری ناجیان غریق در استان را رفع کنیم.

 

به گزارش مازند اسپرت ، حبیب حسین‌زادگان ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی و رسیدگی به مسائل مشکلات طرح دریا که با حضور معاونان اداره‌کل و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها در سالن اجتماعات شهید زرهون این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی مشارکت خوبی با دستگاه ورزش داشته باشند.

حسین‌زادگان با تشکر از روسا ادارات و ناجیان غریق در طرح ساماندهی طرح دریا، بیان داشت: در حال حاضر دستگاه ورزش و جوانان و نیروی انتظامی بیشتر از دستگاه‌های دیگر در طرح دریا مشارکت دارند که برای پیشبرد اهداف و خدمات‌رسانی بهتر به مسافران همکاری دیگر دستگاه‌های نیاز است.

وی با بیان اینکه نجات جان افراد مهم‌ترین هدف و برنامه ما در طرح دریا است، تصریح کرد: در آستانه تعطیلات عید بزرگ فطر قرار داریم و به طور حتم سواحل دریا در سراسر استان نسبت به گذشته شلوغ‌تر می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه ناجیان طرح دریا به‌خوبی وظایف خود آگاه هستند و برای نجات جان افراد احساس مسئولیت دارند، گفت: با پیگیری دستگاه ورزش و جوانان درصدد هستیم مشکلات مالی و سخت‌افزاری ناجیان غریق در استان را رفع کنیم.