برد ارزشمند خونه به خونه در بندر ماهشهر/حضور شاگردان نکونام در جمع مدعیان

در یکی از مهمترین دیدار های این هفته، تیم فوتبال خونه به خونه بابل نماینده شایسته استان مازندران در ماهشهر به مصاف تیم انتهای جدولی شهرداری ماهشهر خواهد رفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این دیدار جذاب از هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور روز دوشنبه ساعت۱۴:۳۰ برگزار شد.
تیم فوتبال خونه به خونه بابل نماینده شایسته استان در بندر ماهشهر به مصاف تیم انتهای جدولی شهرداری ماهشهر رفت که در پایان بابلی ها موفق به کسب برد ارزشمند خارج از خانه با نتیجه ۲بر۱ شدند.
خونه به خونه ای ها از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند تا در دقیقه۲۰ مهران امیری با شوتی محکم توپ را به مدافعان شهرداری ماهشهر کوبید که توپ در مسیر کرنر قرار گرفت اما به دلیل شرایط ناهموار زمین توپ روی خط متوقف شد تا مهران امیری صاحب توپ شود و سجاد آشوری را در موقعیت گل قرار دهد که آشوری نیز با ضربه زیبای خود اولین گل بازی را به ثمر رساند تا شاگردان نکونام با نتیجه یک بر صفر به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار نیز با بازی خوب و منطقی شاگردان جواد نکونام آغاز شد و آنها توانستند در دقیقه۷۱ توسط روح الله باقری به گل دوم دست یابد و حاشیه امنیتی برای بابلی ها ایجاد شود اما ماهشهری ها پس از دریافت گل دوم چند حمله نصفه و نیمه داشتند که بالاخره در دقیقه۸۳توانستند توسط مصطفی ماهی بازیکن سابق استقلال خوزستان به گل اول خود دست یابند اما تلاش ماهشهری ها نتیجه ای را در بر نداشت تا شاگردان نکونام با همان نتیجه دو بر یک موفق به کسب پیروزی ارزشمند خارج از خانه شوند.