شاگردان پاشازاده در تحقق یک رویا/بازگشت محمودخان به وطن !

دیدارهای هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال روز دوشنبه برگزار می‌شود و حساس‌ترین مسابقه در شهر قائمشهر بین دو تیم نفت مسجدسلیمان صدرنشین و نساجی رده دومی برگزار می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزشدر حساس‌ترین بازی تیم نفت مسجدسلیمان صدرنشین لیگ برتر میهمان تیم رده دومی نساجی مازندران است.

نفت آنقدر امتیاز جمع کرده که اگر دو هفته متوالی هم بازنده شود بازهم صدرنشین باقی می‌ماند اما این مساله دلیل نمی‌شود که محمود فکری از حالا خود را فاتح لیگ یک بداند.
قطعا شاگردان فکری در قائمشهر هم برای برد به میدان خواهند رفت زیرا در صورت پیروزی می‌توانند دو هفته قبل از پایان مسابقات قهرمان نیم فصل شوند. فکری در گذشته در نساجی هم مربیگری کرده است و برای این مسابقه مقابل همشهریان خود قرار می‌گیرد.

نساجی پیش از این بازی دو باخت متوالی داشته و شاگردان مهدی پاشازاده باید در بازی خانگی ناکامی‌ خود را جبران کنند. تقابل پاشازاده و فکری دو مربی استقلالی که در گذشته کاپیتان این تیم بزرگ هم بوده‌اند قابل توجه خواهد بود.

نساجی اگر در این بازی امتیاز از دست بدهد ممکن است تا رده چهارم جدول سقوط کند ولی پیروزی نفت مسجدسلیمان به معنی قهرمانی نیم فصل نفت خواهد بود و برای فکری یک اتفاق خوشایند است که در شهر مادری‌اش قهرمان نیم فصل شود.