حضور بوكسور ملی پوش مازندرانی در اردوی مشترک اوكراین

دبیر هیئت بوكس مازندران از حضور ملی پوش مازندرانی در اردوی مشترک تیم ملی بوكس با اوكراین خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛  حسین روحی با اشاره به حضور تیم ملی بوكس در اردوی مشترك با اوكراین بیان داشت: هومن طغانی به عنوان ملی پوش وزن ۴۹ كیلوگرم از مازندران در این اردو حضور […]

booxدبیر هیئت بوكس مازندران از حضور ملی پوش مازندرانی در اردوی مشترک تیم ملی بوكس با اوكراین خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ؛  حسین روحی با اشاره به حضور تیم ملی بوكس در اردوی مشترك با اوكراین بیان داشت: هومن طغانی به عنوان ملی پوش وزن ۴۹ كیلوگرم از مازندران در این اردو حضور دارد.

وی با بیان اینكه تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شود، اذعان داشت:

تیم ملی ایران با ۱۰ بوكسور به اوكراین اعزام شد تا در اردوی مشترک ۲ هفته ای شهر خرسون اوكراین حضور یابد.

دبیرهیئت بوكس مازندران در ادامه گفت: مسابقات بوكس قهرمانی بزرگ سالان آسیا روزهای چهارم تا ۱۴ شهریور در شهر بانوك تایاند برگزار می‌شود.

وی از حضور ۲ بوكسور مازندرانی در اردوی تیم ملی (ب) خبر داد و تصریح كرد: جاسم دلاوری و سینا قلعه بندی در اردوی تیم ملی (ب)به عنوان دو بوكسور مازندرانی حضور دارند.

روحی در ادامه با اشاره به حضور ملی پوشان مازندرانی در اردوی تیم ملی جوانان اذعان

داشت: پژمان اسكندری، علیرضا محمدی، سجاد یوسفی خطیر و بابك بیروتی به عنوان دیگر ملی پوشان مازندرانی در اردوی تیم ملی جوانان هستند.

وی در پایان درباره وضعیت مهدی طلوتی دیگر ملی پوش مازندرانی افزود: طلوتی یكی از ملی پوشان خوب و باتجربه كشورمان محسوب می شود كه پس از رفع مصدومیت به جمع اردوی تیم ملی بزرگ سالان در تهران اضافه می شود.