نادر دست نشان:ملوان شخصیتی فراتر از لیگ یک را دارد !

نادر دست نشان در گفتگو با خبرنگار ما گفت : از هفته اول تیم ملوان دچار مشکل بود ولی باز هم جزو جوانترین تیم های لیگ هستیم.

نادر دستنشان سرمربی مازندرانی تیم فوتبال ملوان انزلی عصر امروز بعد از دیدار تیمش با خونه به خونه در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت (مازند ورزش) اظهار داشت: ملوان دچار مشکلات زیادی است و امیدواریم که مسئولین استانی هم به ما کمک کنند تا از این شرایط عبور کنیم.
وی افزود:از هفته اول تیم ملوان دچار مشکل بود ولی باز هم جزو جوانترین تیم های لیگ هستیم و هواداران ما ملوان را لیگ برتری می دانند و این کار را برای ما و بازیکنان تیم سخت می کند.
سرمربی سابق تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت :تیم ملوان انزلی افتخارات زیادی دارد ولی از نظر مالی با تیم های ضعیف مقایسه می شود و بازیکنان ما با کمترین دریافتی مالی و به عشق مردم انزلی بازی می کنند.
وی در ادامه افزود: مردم انزلی فوتبال را دوست دارند و حاضر هستند نان شب نداشته باشند اما ملوان را ضعیف نبینندو ما نیز وظیفه داریم که این مردم را خوشحال کنیم.
دست نشان در رابطه با داوری نیز اظهار کرد :
آقای مهدوی داور خوبی است ولی فشاری که از سوی تیم حریف به داور وارد میشد باعث بهم خوردن تمرکز داور شد که ضربه سر بازیکن من را خطا کف پا می بیند.
دست نشان در پایان خاطرنشان کرد:کمبود های تیم ما زیاد است و امیدوارم باشگاه کمک کند تا بازیکنان مورد نظر را در نیم فصل جذب کنیم تا بتوانیم در نیم فصل دوم خودمان را به جمع مدعیان برسانیم.