پیروزی دلچسب بابلسری ها و آملی ها در روز شکست نور/توپکا صدرنشین گروه + نتایج و جدول

هفته سوم لیگ دسته یک مردان امروز (چهارشنبه) با پیروزی تیم های توپکاه بابلسر، شهرداری قزوین، گل گهر سیرجان، کاله جوان، پالایش نفت آبادان، کریمه قم، شهرداری جوان ارومیه و لاستیک بارز کرمان دیدار پیگیری شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور، عصر امروز نمایندگان مازندران در مصاف با حریفان خود به برتری قاطع دست پیدا کردند.

آملی ها در مهاباد دست به کار بزرگی زدند و سه امتیاز شیرین را دشت کردند.
تیم کاله جوان آمل عصر امروز در دیداری خارج از خانه تیم مقاومت مهاباد را شکست داد تا دومین پیروزی خود را در لیگ جشن بگیرند.

دیگر نماینده مازندران هم در بابلسر موفق به کسب پیروزی شد.

تیم توپکا بابلسر در خانه میزبان تیم ملوان تهران بود که در حضور هوداران خود در سه ست متوالی نماینده تهران را با شکست بدرقه کردند تا شاگردان اسحاق عباسی خود را در قامت مدعی صعود به لیگ برتر نشان دهند.

و اما تیم بیمه رازی نور در دیداری خانگی با نتیجه سه بر صفر مغلوب  شهرداری قزوین شد.

گزارش کامل هفته سوم :

هفته سوم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان دسته یک کشور جام شهید «محسن حججی» امروز (چهارشنبه) با هشت دیدار در شهرهای ارومیه، بابلسر، نور، مهاباد، تهران، آبادان، قم و سیرجان پیگیری شد.

در نخستین دیدار این هفته تیم شهرداری جوان ارومیه که با دو برد و پنج امتیاز در صدر گروه نخست این رقابت ها قرار داشت، میزبان راه یاب ملل مریوان بود و به سومین پیروزی خود دست یافت.

این مسابقه که برای دقایقی «محمد مهدی شهریاری» استاندار آذربایجان غربی را به عنوان میهمان ویژه همراه داشت و با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشتگان زلزله اخیر استان کرمانشاه آغاز شد، سه بر دو به سود شهرداری جوان ارومیه به پایان رسید.

دیدار سنگین دو تیم شهرداری جوان ارومیه و راه یاب ملل مریوان ۱۵۰ دقیقه طول کشید و ۷۰ تماشاگر داشت و داور نخست در این مسابقه دو کارت زرد به میلاد فتاحی بازیکن شماره ۱۹ ارومیه و محمد امین حیدری بازیکن شماره هفت راه یاب ملل نشان داد.

در دیگر مسابقه این گروه و در شهر بابلسر، توپکاه میزبان ملوان تهران بود و سه بر صفر میهمان خود را شکست داد تا به سومین برد خود در این رقابت ها دست یابد و هشت امتیازی شود.

ملوان در این مسابقه که ۱۵۰ تماشاگر داشت و ۹۴ دقیقه طول کشید، سومین ناکامی خود را تجربه کرد. سهراب به نژاد مربی تیم ملوان در این دیدار کارت زرد دریافت کرد.

کاله جوان این هفته میهمان مقاومت مهاباد بود و میزبان خود را سه بر یک شکست داد و به دومین برد خود دست یافت.

دیدار دو تیم مهاباد و کاله جوان دو ساعت و ۱۳ دقیقه طول کشید و ۷۰۰ تماشاگر داشت و تیم مقاومت مهاباد نیز با پذیرش این شکست، بدون برد و یک امتیازی باقی ماند.

در این دیدار یک کارت زرد نیز از سوی داور به بازیکن شماره ۹ مقاومت (علی تقی نژاد) نشان داده شد.

در آخرین دیدار گروه نخست لیگ دسته یک در هفته سوم دور مقدماتی، تیم های بیمه رازی نور و شهرداری قزوین در نور به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان سه بر صفر مغلوب شهرداری قزوین شد تا همچنان بدون برد در انتهای جدول این رقابت ها قرار گیرد.

این مسابقه ۸۰ دقیقه طول کشید و ۳۰۰ تماشاگر داشت و دو کارت زرد نیز داشت که مربی و بازیکن شماره ۱۲ (نیما نظرپور) تیم بیمه رازی نور این کارت ها را از داور نخست دریافت کردند.

رده بندی گروه یک در پایان هفته سوم لیگ دسته یک به قرار زیر است:

۱-  توپکاه بابلسر ۳ برد و ۸ امتیاز

۲-  شهرداری جوان ارومیه ۳ برد و ۷ امتیاز

۳-  کاله جوان ۲ برد و ۷ امتیاز

۴-  شهرداری قزوین ۲ برد و ۶ امتیاز

۵-  راه یاب ملل مریوان یک برد و ۴ امتیاز

۶-  مقاومت مهایاد بدون برد و یک امتیاز (یک بازی کمتر)

۷-  ملوان تهران بدون برد و امتیاز (یک بازی کمتر)

۸-  بیمه رازی نور بدون برد و امتیاز

نتایج کامل دیدارهای گروه یک لیگ دسته یک در هفته سوم به قرار زیر است:

شهرداری جوان ارومیه ۳ – راه یاب ملل مریوان ۲ (۲۱ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۳۰ بر ۲۸، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۱)

توپگاه بابلسر ۳ – ملوان تهران صفر (۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰)

بیمه رازی نور صفر – شهرداری قزوین ۳ (۱۸ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۴ بر ۲۵)

مقاومت مهاباد یک – کاله جوان ۳ (۱۸ بر ۲۵، ۲۷ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۴ بر ۲۶)

تیم گل گهرسیرجان که در پایان هفته دوم با دو برد و شش امتیاز در صدر جدول گروه دوم این رقابت ها قرار داشت، در هفته سوم لیگ دسته یک میزبان عقاب تهران بود و سه بر صفر میهمان خود را شکست داد.

این دیدار ۱۱۱ دقیقه طول کشید و ۴۰۰ تماشاگر داشت. دو تیم گل گهر سیرجان و عقاب تهران به دلیل تاخیر در ورود به زمین مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

تیم کریمه قم که بدون برد و با یک امتیاز در جایگاه هفتم جدول گروه دوم لیگ دسته یک قرار داشت، در هفته سوم دور مقدماتی به نخستین برد خود دست یافت و با شکست سه بر دو صنایع اردکان سه امتیازی شد.

این دیدار ۲۰۰ تماشاگر داشت و ۱۵۰ دقیقه نیز طول کشید. احسان محمدی بازیکن شماره ۱۴ کریمه قم و حسین رجبی بازیکن شماره ۱۳ صنایع اردکان از داور نخست مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش در هفته سوم لیگ دسته یک در شهر تهران میزبان لاستیک بارز کرمان بود و سه بر یک مغلوب این تیم شد تا همچنان یک برد و دو امتیاز در پرونده خود داشته باشد.

لاستیک بارز کرمان با شکست نماینده تهران به دومین برد خود دست یافت. این مسابقه یک ساعت و ۵۴ دقیقه طول کشید و تنها ۵۰ تماشاگر داشت.

آخرین دیدار هفته سوم لیگ دسته یک در آبادان برگزار شد و تیم پالایش نفت این شهر میزبان شهروند اراک بود. نفتی ها در این مسابقه سنگین سه بر دو به پیروزی رسیدند تا نخستین برد خود را تجربه کنند و دو امتیازی شوند.

این مسابقه ۱۳۰ دقیقه طول کشید و ۲۰۰ تماشاگر نیز داشت و دو بازیکن شهروند اراک در این مسابقه از داور نخست کارت دریافت کردند که افشین فتاحی بازیکن شماره یک و فرهاد یولمه بازیکن شماره ۱۱ شهروند اراک دریافت کنندگان کارت زرد بودند.

رده بندی گروه دوم مقدماتی در پایان هفته سوم لیگ دسته یک به قرار زیر است:

  • گل گهر سیرجان سه برد و ۹ امتیاز
  • صنایع اردکان دو برد و ۷ امتیاز
  • لاستیک بارز کرمان دو برد ۶ امتیاز
  • شهروند اراک یک برد و ۴ امتیاز
  • عقاب تهران یک برد و ۳ امتیاز
  • کریمه قم یک برد و ۳ امتیاز
  • موسسه پیروزی کیش یک برد و ۲ امتیاز
  • پالایش نفت آبادان یک برد و ۲ امتیاز

نتایج کامل دیدارهای گروه دوم لیگ دسته یک در هفته سوم به قرار زیر است:

موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش یک – لاستیک بارز کرمان ۳ (۱۹ بر ۲۵، ۱۵ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۷ بر ۲۹)

پالایش نفت آبادان ۳ – شهروند اراک ۲ (۲۵ بر ۱۹، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۲، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۹ بر ۱۷)

کریمه قم ۳ – صنایع اردکان ۲ (۲۵ بر ۲۳، ۱۶ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵، ۲۷ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۳)

گل گهر سیرجان ۳ – عقاب تهران یک (۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳)