پاشازاده:از عملکرد تیم خود راضی نیستم/کار سختی را برای صعود به لیگ برتر پیش رو داریم

پاشازاده بعد از برتری تیمش مقابل صبای قم در نشست خبری بیان داشت: در ابتدا حادثه زلزله را خدمت مردم شریف ایران تسلیت عرض کرده و امیدوارم خداوند به خانواده‌های قربانیان صبر بدهد و از همه ورزشکاران و چهره های سرشناس می خواهم به کمک آسیب دیدگان زلزله غرب کشور بشتابند و ما هم هر کمکی از دستمان بر بیاید دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پاشازاده بعد از برتری تیمش مقابل صبای قم در نشست خبری بیان داشت: در ابتدا حادثه زلزله را خدمت مردم شریف ایران تسلیت عرض کرده و امیدوارم خداوند به خانواده‌های قربانیان صبر بدهد و از همه ورزشکاران و چهره های سرشناس می خواهم به کمک آسیب دیدگان زلزله غرب کشور بشتابند و ما هم هر کمکی از دستمان بر بیاید دریغ نخواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: به هیچ عنوان از بازی تیم خود راضی نیستم و درست است که نتیجه لازم را گرفتیم اما باید بگویم از هواداران به خاطر این بازی خجالت کشیدم.
سرمربی تیم فوتبال نساجی اظهار داشت:‌ تیم ما پر مهره نیست، ما یک تیم هستیم و این را هم باید بگویم که هنوز در مورد ورود و خروج هیچ بازیکنی تصمیم گرفته نشده است و هنوز نیم فصل اول تمام نشده است و من به بازیکنانم ایمان دارم.
وی افزود:بازیکنان ما زحمت خود را کشیدند و جنگیدند و من هم اگر لازم باشد به صورت شبانه‌روزی تلاش خواهم کرد تا بتوانیم بازی دلخواه هواداران را به اجرا بگذاریم.
مهدی پاشازاده خاطرنشان کرد: ما پنج مصدوم داشتیم اما بهانه نمی‌آورم ولی ما پنج بازیکن اصلی خود را نداشتیم و البته یک سری مشکلات نیز وجود داشت که مدیرعامل و همچنین مالک باشگاه تمام تلاش خود را انجام می‌دهند که این مشکلات حل شود.
سرمربی نساجی مازندران متذکر شد: تیم ما با مشکلات روحی و روانی نیز روبروست که ما باید بیشتر روی بازیکنان کار کنیم تا این مشکلات برطرف شود.
وی در پایان اظهار کرد: سال گذشته در این زمان، تیم پارس جنوبی در میانه جدول حضور داشت ولی با حمایت هواداران و وحدت و همدلی توانستند به لیگ برتر صعود کنند. ما نیز با خونسردی به دنبال صعود به لیگ برتر هستیم.