مرادی :آقایان مدعی سکوهای وطنی!سکوی قراخیلم را در دستتان بگیرید!

سرمربی شهید مولایی قراخیل گفت : از روز اول با برنامه جلو اومدیم و ما هنوز سه فینال دیگه داریم کار هنوز تمام نشده و از بازیکنام میخوام تو این سه بازی با تمام وجود بجنگند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ابراهیم مرادی سرمربی شهیدمولائی بعداز برد بازی حساس بازی امروز و نزدیک شدن این تیم به صعود به مرحله دوم، در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: این برد حاصل تلاش و زحمت بچه ها ونتیجه صبر و حوصله آنها بود از تک تک بازیکنام تشکر می کنم.
وی در خصوص هشت بازی برگزار شده و هفت برد کسب شده توسط گفت :ما واقعا از روز اول با برنامه جلو آمده ایم و بچه ها در اجرا این برنامه عالی بودند.

مرادی ادامه داد :یکدلی و رفاقتی که تو تیم وجود دارد به ما کمک کرده مخصوصا ظرفیت بازیکنانم واقعا بالاست هر موقع هرکدام نیاز باشه با تمام وجود بازی می کنند.
این سرمربی جوان در خصوص تعویض های صورت گرفته در بازی امروز گفت : امروز طبق خواسته ای که داشتیم بازیکنان جایگزین کار می کردند و همیشه تعویض های تیم به چشم میان ، دلیل اصلی اینه که در اختیار تفکرات کادر هستند .

مرادی با بیان اینکه هنوز کار ما تمام نشده خاطرنشان کرد :ما هنوز سه فینال دیگر داریم کار هنوز تمام نشده و از بازیکنانم میخواهم در این سه بازی با تمام وجود بجنگند.

وی ضمن انتقاد از عدم استقبال قراخیلی ها و قائمشهری ها از بازی این تیم اظهار داشت: نمیدونم چه گناهی کردیم. شاید گناه من و این بازیکنان این است که با تمام وجودمان برای سربلندی اسم قراخیل و شهدا می جنگیم .چطور ما غریبه هستیم و به بهونه بازی کردن یا نکردن از بچه های قراخیل تیمو غریبه میدانند .

مرادی ادامه داد :صحبتی با تماشاگران قراخیلی دارم چه طور روز بازی نساجی تیمی که یک قراخیلی، یک قائمشهری ندارد و کل تیم غریب هستند هورا می کشید و تشویق می کنید ولی بازیکنان ما که با اسم شهید مولائی و به اسم قراخیل و با بازیکنایی از قراخیل و تیمی کاملا بومی از قائمشهر باید تنها باشیم!؟ واقعا درک نمیکنم و نمیدونم من و بازیکنان دلمون باید به چی خوش باشد.

سرمربی شهید مولایی در پایان گفت : این را بدانید که این بچه ها فقط کرایه میگیرن و به عشق تیم تا الان آمدند و خواهشا شما که مدعی هستید سکوی وطنی دست شماست سکوی قراخیلم تو دستتون بگیرید!