آئین تکریم و معارفه مسول حراست اداره کل ورزش و جوانان مازندران

معارفه مسول حراست اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،طی مراسمی با حضور صانعی معاون پرسنلی حراست وزارت ورزش و جوانان کشورمان،مسئولین نظارتی استان و حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان؛مراسم تکریم خسرو سیفی و معارفه مهدی معافی به عنوان مسئول جدید حراست اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

در این مراسم حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران،ضمن تقدیر از تلاش های خسرو سیفی در زمان تصدی مسئولیت حراست اداره کل و آرزوی موفقیت برای مهدی معافی ،گزارشی از موفقیت ها و عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان در ابعاد مختلف ارائه نمود. وی با بیان اینکه وظیفه مسئولین خدمتگزاری است و این خدمات می بایست ارزشمند باشد، تصریح کرد: مازندران خطه پهلوان پروری است و از دیرباز تا کنون برای ایران عزیزمان افتخارآفرینی به دنبال دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از آمیزه های دینی ما است، افزود: حراست به عنوان چشم بیدار و مغز متفکر دستگاه اجرایی عمل کند.
در ادامه معاون حرارست وزارت ورزش و جوانان کشورمان،ضمن تقدیر از زحمات خسرو سیفی و تبریک به معافی بیان داشت: ورزش یک حوزه پر مخاطب است و وزارت ورزش و جوانان و نهادهای زیربط نقش برجسته و حساسی بر دوش دارد. وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان یک نهاد پر مخاطب است و تقریبا تمام اقشار جامعه با موضوعات ورزش و جوانان سروکار دارند و اصل و اساس فعالیت ما برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است و منافع و مصالح کشور بر همه چیز مقدم است.وی در ادامه؛با بیان اینکه قانون را باید فصل الخطاب قرار دهیم، اظهار کرد: اشراف اطلاعاتی بر دستورالعمل ها، بخشنامه ها و وظایف توسط مدیران و کارکنان بسیار ضروری است و ارتقای سطح اطلاعاتی و آگاهی بخشی را باید جدی گرفت.وی ادامه داد: حراست در همه مسابقات دارای مسئولیت ذاتی است و باید در کنار همه عوامل و مسئولان برگزاری مسابقات و سایر مدیران در روند برگزاری مطلوب مسابقات تاثیرگذار باشند.وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله سیفی در زمان تصدی مسئولیت حراست اداره کل ورزش و جوانان مازندران از مسئول جدید بعنوان جوانی متعهد ، انقلابی و با تجربه در امور نام برد که مسئولیت های مهمی را در بخش های مختلف برعهده داشته است و قطعا با تعامل مثبت و نزدیک با مدیرکل ،مسئولین ستادی و پرسنل و همچنین جامعه بزرگ و مردم ورزش دوست استان مازندران،زمینه توسعه بیش از پیش ورزش در استان فراهم گردد.
همچنین در این مراسم ؛ایمانی رئیس حراست کل استان مازندران،اظهار داشت : همراهی و تعامل واحدهای مختلف به ویژه حوزه حراست می‌تواند راهگشای رفع بسیاری از تنگناهای سیستم اداری باشد.وی افزود: حراست باید نقش ارشادی را در کنار سایر مجموعه‌ها بخوبی به سرانجام برساند.
ایمانی با برشمردن ویژگی‌های خاص مجموعه حراست در یک سیستم علی الخصوص ورزش مازندران, خاطرنشان کرد: حضور مستمر در کنار همکاران برای بالندگی سیستم وظیفه ذاتی حراست است.
رئیس حراست کل استان در این نشست به تشریح وظایف مجموعه حراستی پرداخت و تاکید کرد: مهمترین سرمایه یک دستگاه، نیروی انسانی است و حراست وظیفه صیانت از پرسنل سیستم را برعهده دارد.وی حفاظت از اماکن و مجموعه اداری را یکی دیگر از وظایف حراست عنوان و خاطرنشان کرد: حفظ و نگهداری اسناد مهم از دیگر وظایف این مجموعه است .رئیس حراست کل استان در خاتمه ضمن قدردانی از زحمات خسرو سیفی در زمان تصدی این سمت،برای مهدی معافی بعنوان مسئول جدید حراست اداره کل ورزش و جوانان استان آرزوی موفقیت کرد.
در خاتمه؛ ازسوی حراست کل کشور ، حراست وزارت ورزش وجوانان ، حراست استان مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ازحمات خسرو سیفی قدردانی شد و ابلاغ مسئولیت مهدی معافی به عنوان مسئول جدید حراست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به وی اهداء شد.