مسابقات دو صحرانوردی استان مازندران؛انتخابی کشور در رامسر

مسابقات دو صحرانوردی استان مازندران ، انتخابی کشور در دورده سنی نونهالان و بزرگسالان به مسافت ۱۲ کلیومتر دررده بزرگسالان و چهار کلیومتر دررده نونهالان‌از اردو گاه شهیدچمران تا آستان مقدس بسمل ساداتشهر صبح روز جمعه دواز دهم آبان ماه در شهرستان رامسر برگزار شد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در این مسابقات تیمهای رامسر الف و آمل و کاشی و سرامیک بابایی دررده سنی نونهالان اول تا سوم شدند . ودر بخش انفرادی نیز محمد فاضلی ، فرزان فرج مشایی و اکمیر رضا اکبری هرسه ازرامسر و امیر محمدرجب زاد ه و مهدی تیر از آمل اول تا پنجم شدند . دررده سنی بزرگسالان نیز تیمهای رامسر الف ، بابل و رامسر ب اول تاسوم شدند و درزبخش انفرادی کامبیز آبیار از رامسر ، محمد قاسمیان از بابل ، رضا بهزادی از رامسر ، مسعود وفایی از نوشهر و سهیل علی اسعدی از رامسر اول تا پنجم شدند .

از تلاشهای ابراهیم گلدشتی ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر ، جواد نژاد جمالی رییس هیات دومیدانی شهرستان رامسر و اعضای هیات دومیدانی شهرستان و همچنین حسین صارمی و کلیه داوران مسابقات نیز باید تقدیرتشکر کرد . اورنگ ریس هیات دومیدانی استان مازندران و ابراهیم گلدشتی ریس اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر و جمعی از مسئولین شهرستانی در مراسم پایانی مسابقات نیز حضور یافتند